Запас ходу електромобілів у реальних умовах, як правило, істотно відрізняється від паспортних даних. Про це свідчать і результати тесту 11 електричних моделей 2024 року, проведеного сайтом Motor1.
Нові електромобілі тестували на Autostrada del Grande Raccordo Anulare - кільцевій дорозі навколо Риму. На ній є швидкісні ділянки, що дають змогу імітувати їзду трасою, а затори дають можливість відтворити рух у місті.
Усі 11 авто випробовували одночасно, щоб вони були в рівних умовах. Температура повітря під час тесту становила +13 градусів.
Електрокари їздили навколо Риму, доки у них не залишалося 5% заряду батареї. Після цього їхній реальний запас ходу порівнювали з паспортним (за циклом WLTP).
З'ясувалося, що в середньому запас ходу електромобілів у реальних умовах на 29% нижчий, ніж заявляють виробники. Найменшу розбіжність із паспортними даними продемонстрував BMW i5 - 16%.
Найбільшу відстань подолав Lucid Air - 571 км, а найнижче енергоспоживання показала Tesla Model 3 - 15,1 кВт.год на 100 км.