Починаючи з цього року, останнє покоління 8-ступінчастої автоматичної коробки передач від ZF буде використовуватися в перших електроавтомобілях клієнтів для підтримки переходу на електромобільність.
У Саарбрюкені все готово для масового виробництва четвертого покоління ZF 8HP. Це важливий крок для ZF у революції мобільності. Група розробила останню версію своєї 8-ступінчастої автоматичної коробки передач для легкових автомобілів як універсальну модульну систему, яка дозволяє виробникам автомобілів комплексно та гнучко електрифікувати свої моделі залежно від попиту.
Зокрема, з гібридним варіантом можна їздити на великі відстані повністю на електричному режимі. Як наслідок, 8-ступінчаста автоматична коробка передач 8HP допомагає зменшити обмеження CO2 для автопарків і готує перехід до чисто електричної мобільності. Для нового покоління ZF фундаментально модернізувала свою автоматичну трансмісію. Мета полягає в тому, щоб забезпечити комплексну електрифікацію парків моделей легкових автомобілів за допомогою модульного приводу для передньої поздовжньої трансмісії.
«Гібридні електричні транспортні засоби, що підключаються до електромережі, які працюють майже виключно на електроенергії в повсякденному використанні - що ми продемонстрували кілька років тому з нашою концепцією «EVplus» - незабаром стануть реальністю з четвертим поколінням 8HP, і ця інновація робить нас найкращими у своєму класі», - пояснює Маркус Швабе, Керівник напрямку продуктів електричних систем трансмісії.
Кожен міліметр має значення
Щоб мати можливість запропонувати OEM якомога більше переваг, інженери ZF значно підвищили ступінь інтеграції та оптимально використали кожен міліметр місця для встановлення. Особливо це стосується м'яких гібридів і гібридних варіантів (PHEV). У версії PHEV потужні електродвигуни, вбудовані в корпус коробки передач, забезпечують чисто електричну потужність до 160 кіловат і крутний момент 450 Нм - майже вдвічі більше, ніж у попереднього покоління. Це ставить транспортні засоби PHEV з новим двигуном 8HP на один рівень із повністю електричними транспортними засобами: залежно від виробника та розміру батареї можливий запас ходу на електромобілі понад 100 кілометрів. Таким чином, ці автомобілі могли подолати значну частину середньодобових відстаней (у Німеччині) у чисто електричному режимі.
Економія викидів є надзвичайною: порівняно зі звичайним приводом попереднього варіанту 8HP, гібрид, що підключається до електромережі, з новим поколінням 8HP викидає на 70 відсотків менше CO2 відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легких транспортних засобів (WLTP).
Вища продуктивність, менша вага
Тепер ZF також інтегрувала силову електроніку в корпус трансмісії гібридних варіантів. Це значно спрощує установку для виробників транспортних засобів, оскільки більше не потрібні зовнішні кабельні роз'єми або спеціальні елементи корпусу. Це покращує не лише гнучкість встановлення, але й вагу системи: версія PHEV нового 8HP на 6,5 кілограма легша за свого попередника. Фахівці з трансмісії також значно зменшили об'єм і вагу ключових компонентів - наприклад, майже на 50 відсотків у силовій електроніці та на 42 відсотки в мехатроніці.
У той же час дані про продуктивність нового покоління трансмісії вказують на підвищення і, маючи загальну потужність 550 кіловат і крутний момент 1000 Ньютон-метрів, також перевищують попередні версії.
Нарощування виробництва
Відразу після анонсу нового покоління автоматичної коробки передач в 2019 році ZF отримала довгострокові замовлення від відомих міжнародних виробників автомобілів на свою флагманську трансмісію. Трансмісія була розроблена у Фрідріхсгафені. Компоненти та системи постачаються з інших філій ZF, причому електродвигуни надходять із Швайнфурта, а силова електроніка та керування трансмісією - з Ауербаха. Перші автомобілі для клієнтів були доступні вже в середині року. Перша складальна лінія, яка є високоавтоматизованою та дуже гнучко розробленою, потім буде постійно збільшувати потужності. ZF вироблятиме шестизначну кількість на рік. Завод у Саарбрюккені вже запланував ще одну конвеєрну лінію. З 2025 року завод ZF у Грей-Корт (США) також розпочне виробництво нового покоління 8HP.