Зі зміною покоління електричний Nissan Leaf стане потужнішим

Зі зміною покоління електричний Nissan Leaf стане потужнішим

10 червня 2025
0

Новий Nissan Leaf готується до прем'єри у третій генерації та обіцяє стати значно потужнішим, більш ефективним та містким, ніж його попередники. Офіційна презентація моделі запланована на 18 червня, однак виробник вже оприлюднив перші технічні характеристики, які дають змогу оцінити масштаб змін. Основний акцент зроблено на модернізованій силовій установці, що включає новий електродвигун із покращеною продуктивністю та оптимізовану систему терморегулювання. Остання має забезпечити суттєве зростання запасу ходу, особливо в умовах низьких температур, що є критично важливим для багатьох кліматичних зон.

У центрі технічних змін - новий електромотор, що видає 214 кінських сил та 355 Нм крутного моменту. У порівнянні з попереднім поколінням, яке оснащувалося двигуном EM57 у двох варіантах - на 150 або 218 к.с., нова установка демонструє кращий баланс між потужністю та компактністю. Завдяки зменшеним габаритам агрегата під капотом вдалося вмістити додатковий блок кліматичної системи, що вивільнило простір у салоні та покращило загальний комфорт пасажирів.

На момент публікації компанія не розкрила точну ємність акумуляторної батареї третього покоління Leaf. Відомо лише, що попередня модель пропонувалася з двома варіантами акумуляторів - на 40 та 62 кВт-год. Ймовірно, нова версія отримає вдосконалені батареї, здатні не лише забезпечити більший запас ходу, а й краще зберігати енергію за низьких температур, враховуючи особливості нового блоку терморегулювання.

Однією з принципових змін стане новий формфактор моделі. Якщо раніше Leaf позиціонувався як п'ятидверний хетчбек, то тепер модель значно наблизиться до формату компактного кросовера. Вона матиме збільшені габарити, вищий дорожній просвіт і загальну позашляхову посадку. Автомобіль буде побудований на платформі CMF-EV, яка вже використовується у серійному електричному кросовері Nissan Ariya. У конструкції підвіски з'явиться задня багатоважільна архітектура з підвищеною жорсткістю на скручування - за словами виробника, бокова жорсткість задньої частини зросла на 66 відсотків. Модель також отримає 19-дюймові легкосплавні диски, що підкреслюють її динамічний характер.

Удосконалення торкнулися й аеродинаміки. Згідно з попередніми даними, коефіцієнт аеродинамічного опору нового Leaf становить 0,26 для ринків Японії та США, і 0,25 для європейської версії, що є значним покращенням у порівнянні з попередником, який мав коефіцієнт 0,28. Такого результату вдалося досягти завдяки оновленому дизайну корпусів зовнішніх дзеркал, новій геометрії колісних дисків та іншим дрібним, але ефективним інженерним рішенням.

Однією з технологічних родзинок стане електрохромна панорамна стеля. Вона дозволяє затемнюватися повністю або по секціях, залежно від потреб пасажирів, що додає вишуканості та регульованого комфорту у салоні.

Серійне виробництво нового покоління Nissan Leaf відбуватиметься на заводі в Сандерленді (Велика Британія), де і нині виготовляють актуальну модель. За словами представників компанії, від початку випуску цієї моделі - понад 15 років тому - по всьому світу вже було реалізовано понад 700 тисяч електромобілів Nissan Leaf першого та другого поколінь. Це підкреслює стратегічну важливість моделі для бренду, а також її стійкий попит у сегменті доступних електрокарів.

Джерело: Nissan

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація