Італійська компанія Brist пропонує для перонних автобусів спеціально розроблені мости, які покращують ходові якості та комфорт.
Це передній, ведучий і керований міст IDS CEN 120-225, який має найкращий у класі кут вивороту коліс - 42 град. Двоступеневий редуктор - у диференціалі та ступиці - дав змогу оптимізувати розподіл ваги та покращити плавність ходу.
Задній міст - IS 120-225 - з незалежною підвіскою отримав розширену до 1112 мм колію. Це не тільки додало простору в пасажирському салоні, а й позитивно позначилося на керованості.
Обидва нові мости розраховані на корисне навантаження 12 т. Наразі така комбінація мостів Brist використовується на перонних автобусах BMC Neoport Apron, що працюють в аеропортах Стамбула, Саудівської Аравії та Казахстану.
Зазначимо, що компанія Brist з Брешії, займається виробництвом мостів і трансмісій для автобусів, вантажівок і легких розвізних фургонів з 2004 року. Вона співпрацює з такими відомими виробниками автобусів як Hyundai, Alexander Dennis, Karsan, Anadolu Isuzu, Bluebus, BMC і СRRC.
На виставці Busworld Europe 2023 був представлений інноваційний передній міст на незалежній підвісці, розроблений спеціально для електричних автобусів - Сorner e-Drive.