Незважаючи на минулі плани повного переходу на електричні моделі до 2027 року, Alfa Romeo продовжить випуск автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Генеральний директор компанії Санто Фічілі підтвердив, що наступне покоління Giulia і Stelvio буде доступне як в електричних версіях, так і з бензиновими гібридними установками. Цей крок пов'язаний з поточною ринковою ситуацією і повільним переходом споживачів на повністю електричні автомобілі.
Флагманський позашляховик Stelvio нового покоління стане першим із цих моделей і з'явиться наприкінці 2025 року, а його продажі стартують у 2026 році. Після нього на ринок вийде оновлена Giulia, точні терміни виходу якої поки що не названо. Обидві моделі збиратимуть в Італії і базуватимуться на платформі STLA Large, що робить їх технічно пов'язаними з новим Dodge Charger. Очікується, що вони отримають шестициліндровий двигун з двома турбінами потужністю від 420 до 550 кінських сил, який вже використовується в моделях Dodge і Ram.
Рішення зберегти версії з ДВЗ не стало несподіванкою. Раніше колишній глава Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато натякав, що компанія може вибрати багатоенергетичну архітектуру для нових моделей. Повна відмова від бензинових двигунів зараз виглядає ризикованою, особливо з урахуванням складної економічної ситуації та обмеженого попиту на електромобілі.
Нова Giulia також зазнає значних змін у дизайні. Керівництво компанії заявило, що вона отримає новий тип кузова, який відрізнятиметься від класичного седана. З чуток, автомобіль може стати ліфтбеком зі збільшеним дорожнім просвітом, аналогічно моделям Citroen C5 X і Peugeot 4008. При цьому його кліренс буде нижчим, ніж у Stelvio, але вищим, ніж у попереднього покоління Giulia.
Рік тому колишній очільник Alfa Romeo наголошував, що стиль нової моделі стане «справжньою бомбою» і підкорить автолюбителів. Тепер компанія робить ставку на поєднання елегантного дизайну, потужних бензинових агрегатів та електричних технологій, щоб привабити як традиційних шанувальників марки, так і нових клієнтів.