Британський автовиробник Aston Martin слідом за своїми колегами-співвітчизниками з Bentley анонсував програму переходу до виробництва екологічних автомобілів. На шляху до електрифікації своєї модельної лінійки бренд перейде до виробництва виключно гібридів та електромобілів, а крім цього до 2040 екологічними повинні стати і виробництво Aston Martin, і робота всього ланцюжка постачальників легендарної компанії. Але жодної конкретики поки що немає.
Представлена стратегія Racing.Green передбачає у тому числі членство у міжнародній ініціативі «Наукові цілі», яка допоможе за допомогою наукових рішень скоротити шкідливі викиди та допомогти у боротьбі зі зміною клімату на Землі.
Першим серійним (не рахуючи штучний гіперкар Aston Martin Valkyrie) гібридом у лінійці бренду стане новий середньомоторний суперкар Valhalla, який збираються запустити у виробництво в 2024 році. На 2025-й запланована прем'єра першого електромобіля Aston Martin, а до 2026 року всі нові моделі Aston Martin будуть мати «варіант» електрифікованої силової установки, щоб з 2030 року марка могла перейти на випуск виключно електромобілів і плагінгібридів.
У рамках заявлених у Racing.Green зобов'язань, Aston Martin до 2030 року прагнутиме зменшити до нульового рівня викиди на своїх виробничих підприємствах і до того ж терміну скоротити викиди в ланцюжку поставок на 30% порівняно з базовим рівнем 2020 року та досягти нульових викидів по всій ланцюжку постачання вже до 2039 року. Протягом трьох років планується повністю позбутися пластикової упаковки та на 15% скоротити споживання води.
Британський автовиробник має намір перейти на використання виключно відновлюваних джерел енергії на своїх заводах у Великій Британії і першим кроком на шляху до цієї мети встановить понад 14 000 сонячних панелей на своєму заводі в Сент-Атані в Уельсі, де відбувається виготовлення кросовера Aston Martin DBX, що дозволить отримувати 6,4 МВт електроенергії та покривати цим 20% потреби підприємства.