Aston Martin переживає непрості часи, зіткнувшись із серйозними фінансовими проблемами. За підсумками 2024 року збитки компанії зросли на 48,7%, досягнувши 255,5 мільйона фунтів стерлінгів, тоді як чистий борг збільшився на 43%, сягнувши 1,16 мільярда фунтів.
На тлі цих невтішних показників керівництво вирішило вдатися до скорочення персоналу: компанія звільнить 170 співробітників, що становить 5% від загальної кількості працівників. За словами генерального директора Едріана Голлмарка, це рішення допоможе заощадити близько 25 мільйонів фунтів.
Попри певне покращення показників у другій половині року, продажі за 2024 рік не виправдали очікувань. Це негативно вплинуло на довіру інвесторів, що спричинило падіння акцій компанії на понад 9%. Аналітики, зокрема Barclays, висловлюють занепокоєння через слабкий попит на автомобілі класу люкс.
У той час як Lamborghini та Ferrari звітують про рекордні продажі, Aston Martin змушений коригувати виробничі плани, враховуючи уповільнення ринку в Китаї та інші економічні фактори.
На тлі фінансових труднощів Aston Martin стикається з викликами щодо інвестування у нові моделі. Випуск першого електромобіля компанії відкладено до кінця десятиліття, однак запуск гібрида Valhalla залишається в пріоритеті. Цей 1079-сильний суперкар покладає на себе великі надії - керівництво вважає, що саме він зможе покращити фінансове становище у другій половині 2025 року.
Голлмарк, який очолив компанію після роботи в Bentley, заявив, що прагне зробити Aston Martin прибутковим уже за 12-18 місяців.