В Європі змінився дизайн корми «заряджених» моделей Audi. З конфігуратора можна зробити висновок: на зміну бутафорським круглим патрубкам випускної системи прийшли «гладкі» вставки з заглушками, що імітують дифузор. Сам вихлоп Audi S6 і S7 не змінився: виводяться труби за бампером знизу. Однак після відмови від «фальшивих» насадок «ески» стали схожі на електрокари.
Компанія Audi взяла курс на відмову від бутафорського вихлопу в середині липня: тоді представник марки заявив, що такий дизайн випускних систем не подобається клієнтам. «Підроблені» насадки, не пов'язані з глушником, справді залишилися в минулому, але при цьому S6 і S7 позбулися важливого атрибута “заряджених” моделей.
Цікаво, що апгрейд поки що зачепив тільки дизельні «ески» з турбомотором V6 3.0 TDI (349 сил, 700 Нм), а у бензинових машин по той бік океану з мотором V6 2.9 (450 сил, 600 Нм) залишилася імітація круглих вихлопних патрубків. Можливо, Audi змінила корму дизельних версій перед відставкою: у 2025 році потужні мотори на «важкому» паливі напевно опиняться поза законом через посилення екостандартів.
У нового сімейства Audi S5 звичні круглі патрубки вихлопу справжні, а під капотом бензиновий турбомотор V6 3.0 (367 сил, 550 Нм) у тандемі з помірно-гібридним «доважком». За традицією, «ески» бувають тільки з механічним повним приводом Quattro.