Audi впроваджує нову технологію MHEV plus у моделях A5 і Q5

Audi впроваджує нову технологію MHEV plus у моделях A5 і Q5

01 лютого 2025
1

Audi представила свою нову м'яку гібридну систему MHEV plus, яка дебютує в серіях A5 і Q5, побудованих на платформі Premium Platform Combustion (PPC). Вперше бренд використовує цю технологію у своїх двигунах внутрішнього згоряння, що дозволяє зменшити викиди CO2, підвищити ефективність і поліпшити маневреність автомобілів.

Система MHEV plus працює завдяки генератору трансмісії (PTG), ремінному стартер-генератору (BAS) і літій-залізо-фосфатній батареї. Вона забезпечує частково електричне водіння, покращує реакцію автомобіля на старт і дозволяє рухатися без викидів під час маневрування або повільного руху. Наприклад, у моделі A5 2.0 TDI (150 кВт) система дозволяє економити до 0,38 л/100 км, а у версії 3.0 TFSI V6 (270 кВт) - до 0,74 л/100 км (за WLTP).

PTG, який є основним компонентом технології, забезпечує додатковий електричний крутний момент до 230 Нм на низьких швидкостях та підтримує двигун внутрішнього згоряння на швидкостях до 140 км/год. Крім того, система може рекуперувати до 25 кВт енергії при гальмуванні, зменшуючи використання фрикційних гальм.

Важливою особливістю MHEV plus є можливість підтримки кондиціонування повітря навіть при вимкненому двигуні, що підвищує комфорт водія та пасажирів.

Літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 37 А-год забезпечує потужність розряду до 24 кВт. Вона інтегрована в контур низькотемпературного водяного охолодження, що підтримує оптимальні умови роботи в діапазоні від 25 до 60°C. Це перший випадок використання Audi акумуляторів LFP у м'яких гібридних системах.

Хоча ця технологія орієнтована на підвищення ефективності, Audi не планує пропонувати її на ринку США через різні вподобання місцевих споживачів.

Джерело: Audi

Обговорення новини

No Mercy  

Додати стільки ціни, технологій, складності конструкції, ваги, щоб зекономити 300-700 грам на 100 км. Це прикол якийсь?

+2-6ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація