Світові автовиробники об'єдналися проти нових правил роботи системи автоматичного екстреного гальмування (AEB), стверджуючи, що асистент занадто дорогий та непрактичний.
Чиновники у США хочуть, щоб автовиробники у обов'язковому порядку ввели автоматичне екстрене гальмування на швидкості до 100 км/год, і такі бренди, як Stellantis, Mercedes-Benz і Honda, не задоволені новою ініціативою.
Альянс автомобільних інновацій (AAI) - це лобістська організація, яка має зв'язки з 1960-х років і включає Stellantis, Honda, Hyundai, KIA, BMW, Mercedes, GM, Ford, Ferrari, Isuzu, Mazda, Toyota, Nissan, Mitsubishi, McLaren, Jaguar Land Rover, Volkswagen, Volvo тощо.
За даними Wall Street Journal, AAI подав петицію проти частини нових правил роботи AEB у NHTSA. У 2016 році кілька виробників автомобілів добровільно погодилися додати AEB до більшості своїх моделей, а американські чиновники забажали зробити свій протокол тестування AEB більш суворим.
Останні правила вимагають, щоб системи AEB могли автоматично гальмувати на швидкості до 150 км/год і ефективно працювати, щоб уникнути зіткнення з іншим транспортним засобом на швидкості до 100 км/год.
«Нові стандарти безпеки транспортних засобів, які ми завершили сьогодні, врятують сотні життів і запобіжать десяткам тисяч травм щороку», - заявив міністр транспорту США Піт Буттігіг під час її ухвалення нових правил.
Однак автовиробники вважають, що нові правила просто занадто дорогі та недостатньо ефективні, додаючи, що їм доведеться покласти додаткові витрати на споживача.
«Так, це правило зробить транспортні засоби дорожчими, але справжня проблема полягає не у вартості, а у співвідношенні витрат та вигод. Вони вимагатимуть більш дорогих систем, які не покращать безпеку водія чи пішохода», - каже Джон Боззелла, президент Альянс автомобільних інновацій.