BMW готується до важливого етапу в історії своєї електрифікації - наприкінці цього року розпочнеться виробництво першої моделі Neue Klasse, що символізує нове покоління автомобілів німецького автовиробника. Однією з головних інновацій стане центральний комп'ютер, який отримав назву Heart of Joy. Цей високотехнологічний блок стане основою для майбутніх електромобілів BMW, забезпечуючи швидше опрацювання даних та вищу ефективність роботи систем.
За словами BMW, Heart of Joy об'єднує управління основними функціями автомобіля - трансмісією, гальмами, системою рекуперації енергії, зарядкою та кермовим керуванням - у єдиному центральному процесорі. Завдяки цьому нова система опрацьовує інформацію в 10 разів швидше, ніж попередні рішення, що використовувалися на електромобілях BMW. Це не лише підвищує загальну продуктивність, але й забезпечує виключну точність під час маневрування та проходження поворотів.
Компанія зазначає, що новий комп'ютер дозволяє краще утримувати траєкторію з мінімальними зусиллями з боку водія, роблячи рух більш стабільним і контрольованим навіть у складних дорожніх умовах.
Іншою важливою перевагою Heart of Joy є підвищення ефективності електромобілів. BMW заявляє, що новий підхід до управління енергією дозволяє оптимізувати рекуперацію енергії, зокрема під час гальмування. У прототипі Vision Driving Experience, який слугує випробувальним полігоном для технологій Neue Klasse, така система збільшила ефективність рекуперації на 25%. Завдяки цьому у більшості ситуацій на дорогах традиційне гальмування стане непотрібним, оскільки автомобіль сповільнюватиметься за рахунок відновлення енергії.
Варто зазначити, що BMW не має наміру перетворювати прототип Vision Driving Experience на серійний автомобіль - це випробувальна платформа, яка дозволяє тестувати нові технології в реальних умовах. Однією з головних характеристик, яку перевіряють інженери, є здатність нової системи справлятися з надвисоким крутним моментом. У випадку Vision Driving Experience він становить 18 000 Нм, що в рази перевищує показники більшості серійних електромобілів. Якщо Heart of Joy здатен керувати такою потужністю, він легко впорається з повсякденними завданнями у майбутніх електромобілях BMW.
Платформа Neue Klasse має стати ключовим етапом у стратегії BMW, орієнтованій на повну електрифікацію модельного ряду. Перші автомобілі, побудовані на цій архітектурі, будуть доступні наприкінці 2025 року та забезпечать новий рівень технологій, продуктивності та комфорту для клієнтів.