BMW та Continental стали інвесторами DeepDrive, що спеціалізується на електродвигунах. Мюнхенський стартап розробив двороторний двигун з радіальним магнітним потоком, включаючи силову електроніку, який може бути встановлений як центральний або як ступичний привід в серійних транспортних засобах.
Загалом DeepDrive залучила 15 мільйонів євро в раунді фінансування серії A. Інші фінансисти включають існуючих інвесторів UVC Partners та Bayern Kapital із фондом зростання Bayern. Компанію також підтримує колишній член ради директорів Audi з розвитку Dr. Пітер Мертенс. У своєму прес-релізі мюнхенська компанія не розкриває, хто і скільки вносить капітал.
За даними DeepDrive, вона вже працює із вісьмома з десяти найбільших автовиробників і до 2026 року має намір запустити свою технологію у великі серії.
За словами співзасновника та керуючого директора Фелікса Пернбахера, ефективність електромобілів є однією з найбільших проблем практично для всіх автовиробників.
«Завдяки нашому двороторному приводу, ми змогли розробити ключову технологію, яка вирішує саме цю проблему і тому викликала надзвичайно великий інтерес з боку галузі. Зосередившись на проривних інноваціях у поєднанні із професійним досвідом масового виробництва, ми бачимо себе піонерами у галузі електрифікації для забезпечення мобільності. Тепер ми з нетерпінням чекаємо на можливість вивести цю технологію на ринок разом з нашими новими сильними партнерами та поточними прихильниками та виграти проєкти першої серії».
DeepDrive вже показала прототип свого мотор-колеса на виставці IAA у 2021 році. Запатентована архітектура повинна забезпечити більш високий крутний момент та питому потужність порівняно з іншими технологіями, що в свою чергу повинно допомогти автомобілям мати на 20 відсотків більший запас ходу або на 20 відсотків меншу батарею.
«Завдяки запатентованій архітектурі електродвигуна DeepDrive встановить нові стандарти в галузі електромобілів», - коментує Маркус Берендт, керуючий директор BMW i Ventures, інвестиції своєї компанії. «Технологія електронного двигуна DeepDrive призначена для простого та економічного великомасштабного виробництва. Нашою метою є масштабування до великих серій. Ми раді, що своєю участю можемо допомогти цій новій технології зробити прорив».
А Юрген Біло, директор Continental Corporate Venture Capital Unit, в свою чергу сказав наступне: «Після оцінки загальної концепції та ефективності двигуна ми переконані, що DeepDrive може рішуче сприяти проникненню електромобілів на ринок. Ця технологія у поєднанні з чудовою командою DeepDrive переконала нас інвестувати в компанію».
Під час першого раунду фінансування, що завершився у лютому 2022 року, минулого року DeepDrive вже залучила 4,3 мільйона євро. З новим капіталом загальний обсяг інвестицій у компанію збільшується до 19,3 млн. євро.