Бос Dacia Дені Ле Вот розповів, чому його не турбують провальні краш-тести нових моделей. Актуальні Sandero та Logan отримали всього дві зірки в європейських тестах на безпеку, у нового крос-універсала Jogger та електрокара Spring і зовсім одна зірка. Однак топ-менеджер вважає, що підстав для занепокоєння немає, адже низькі підсумкові результати пояснюються відсутністю на Dacia сучасних систем активної безпеки.
Бос Dacia підкреслив, що румунська марка серйозно ставиться до питань пасивної безпеки та піклується про людей. Проте до систем активної безпеки бюджетна марка підходить інакше: Dacia вважає, що на розробці та впровадженні допоміжної електроніки можна заощадити.
«Уся справа у виборі», - каже Дені Ле Ось. «Багато хто відключає асистент контролю смуги, і якщо водії деактивують цю систему, то навіщо нам її продавати?»
На думку керівника Dacia, технології активної безпеки повинні бути опціями, а Euro NCAP вимагає, щоб ці системи входили в базове оснащення.
Ле Вот наводить тест Sandero Stepway і Logan: обидві моделі удостоїлися всього двох зірок, але захист від зіткнень такий, що і хетчбек, і седан набрали б тверді чотири зірки, якби експерти ставили підсумкову оцінку, не враховуючи наявність активних систем.
Відсутність витрат на розробку та доведення електронних систем активної безпеки дозволяє Dacia пропонувати свої новинки за низькими цінами. Інший антитренд, який підтримує Dacia - ставка на двигуни внутрішнього згоряння доти, доки бензинові агрегати не будуть заборонені в Європі. Втім, без гібридів дочці Renault обійтися не вдасться.