Бос Mercedes-Benz вірить в успіх гібридів, які прийшли на заміну V8

Бос Mercedes-Benz вірить в успіх гібридів, які прийшли на заміну V8

09 серпня 2024
5

Подібно до того, як смартфони зрештою здобули значно більше прихильників, ніж кнопкові телефони, гібриди, що підзаряджаються (PHEV), котрі приходять на зміну авто з двигунами V8, завоюють серця клієнтів, переконаний новий керівник Mercedes-Benz.

Новий бос Mercedes-Benz в Австралії Хайме Коен контролює запуск нового Mercedes-AMG GLC 63, що замінює 4,0-літровий бітурбований V8 першого покоління. GLC є другою провідною моделлю AMG, яка здійснила перехід від V8 до чотирициліндрового PHEV. Нову модель, попри кращу продуктивність і економію палива, звинувачували у «втраті характеру» разом з відмовою V8. Повідомлялося і про гірші продажі новинок. Але Коен упевнений, що зрештою клієнти звикнуть до зміни, пише CarSales.

«Я не думаю, що є проблема, це перехід, а перехід завжди потребує часу і завжди потребує певного переконання та досвіду. Йдеться про продуктивність. Було б проблемою, якби ми не змогли забезпечити таку саму продуктивність із [підзарядною гібридною силовою установкою], але коли ви керуєте нею, ви бачите, що продуктивність є», - каже він.

Бос Mercedes-Benz в Австралії порівняв цю зміну з впровадженням автоматичних коробок чи сенсорних телефонів замість кнопкових.

«Я все ще люблю механічні коробки передач, якщо ви запитаєте мене, я б купив таку. Але ринок розвивався і ринок змінювався. Під час нашого переходу не всі були впевнені в наших автоматичних коробках передач. Але врешті-решт тепер у кожного є така. Мені не вистачало телефону з клавіатурою. Як можна продавати без клавіатури?… Цей прогрес вимагав певного часу, і врешті-решт він досягав успіху, оскільки це хороший продукт, і саме це переконує людей», - каже Коен.

Джерело: NV.UA
Фото: CarSales

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Tymur_S  

ну таке собі....звичайно GLC нового покоління вийшло доволі прикольним, і звичайна версія продається дуже добре, але з продуктивними 63 вийшло не дуже....по суті він нічим не відрізняється від 43 модифікації, тому і спрос на 43 більше...тому що нема електродвигуна...та і кажуть, що новий CLE63 отримає V8 (не точно, але я на це сподіваюсь), тому що продажі С63 взагалі ніякі..

+2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Так залиште в продажу V8 і гібриди, і подивитеся, що оберуть клієнти. А просто так зняти з виробництва V8, і розповідати, що клієнти обрали гібрид це нонсенс.

+3-11ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

Після того, як у німців v8 стали ломучим Г, дійсно можливо вже й не так цікаво. Харизми в цих PHEV значно менше але продуктивність так, вона при них.
Інша справа, що Mercedes впенено демонуструє останні роки постійний пошук себе та розвиток в нікуди. Це видно по дивній електричній лінійці та й по ДВЗ моделям. Падіння продажів на фоні зростання продажів у головного конкурента, так само про це свідчать.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

3xcool, V8 у німців були класні, а втратили вони надійність через неадекватні вимоги по екології. Довелося полегшувати їх, навішувати купу додаткового обладнання та ускладнювати конструкцію.

-6ВІДПОВІСТИ  
поціновувач  

"...Але врешті-решт тепер у кожного є така." - а нічого що мерс перший з німецької трійки позбувся механіки? і тепер перший позбувається TT V8. Були колись часи з атмо 6.2 М157. Мабуть, як і тоді, V8 лишать багатіям які зайдуть у двері Брабус

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація