Подібно до того, як смартфони зрештою здобули значно більше прихильників, ніж кнопкові телефони, гібриди, що підзаряджаються (PHEV), котрі приходять на зміну авто з двигунами V8, завоюють серця клієнтів, переконаний новий керівник Mercedes-Benz.
Новий бос Mercedes-Benz в Австралії Хайме Коен контролює запуск нового Mercedes-AMG GLC 63, що замінює 4,0-літровий бітурбований V8 першого покоління. GLC є другою провідною моделлю AMG, яка здійснила перехід від V8 до чотирициліндрового PHEV. Нову модель, попри кращу продуктивність і економію палива, звинувачували у «втраті характеру» разом з відмовою V8. Повідомлялося і про гірші продажі новинок. Але Коен упевнений, що зрештою клієнти звикнуть до зміни, пише CarSales.
«Я не думаю, що є проблема, це перехід, а перехід завжди потребує часу і завжди потребує певного переконання та досвіду. Йдеться про продуктивність. Було б проблемою, якби ми не змогли забезпечити таку саму продуктивність із [підзарядною гібридною силовою установкою], але коли ви керуєте нею, ви бачите, що продуктивність є», - каже він.
Бос Mercedes-Benz в Австралії порівняв цю зміну з впровадженням автоматичних коробок чи сенсорних телефонів замість кнопкових.
«Я все ще люблю механічні коробки передач, якщо ви запитаєте мене, я б купив таку. Але ринок розвивався і ринок змінювався. Під час нашого переходу не всі були впевнені в наших автоматичних коробках передач. Але врешті-решт тепер у кожного є така. Мені не вистачало телефону з клавіатурою. Як можна продавати без клавіатури?… Цей прогрес вимагав певного часу, і врешті-решт він досягав успіху, оскільки це хороший продукт, і саме це переконує людей», - каже Коен.