Уряд Британії не досяг своєї мети встановити до кінця 2023 року шість або більше надшвидкісних (150-350 кВт) зарядних пристроїв для електромобілів на кожній станції відпочинку на автомагістралях в Англії.
Новий аналіз ситуації на ринку зарядних станцій показав, що лише 46 із 119 станцій технічного обслуговування країни відповідають критеріям, встановленим Департаментом транспорту в травні 2020 року. Це підтверджує звіт Autocar за грудень 2023 року, який показав, що ціль не була досягнута, оскільки багато майданчиків для відпочинку мали лише зарядки до 150 кВт.
Згідно з даними служби картографування зарядних пристроїв Zap-Map, станом на кінець листопада 2023 року у Британії було 53 029 точок зарядки електромобілів. З них лише 4505 були здатні забезпечувати надшвидку зарядку.
Раніше оператори зарядних станцій відзначали повільні темпи підключення до електромережі як значну перешкоду для встановлення нових зарядних пристроїв. Ключовою причиною зриву планів з поширення мережі зарядних станцій експерти називають дефіцит потужностей у електромережі.
На листопадовій кліматичній конференції COP28 уряд Британії оголосив, що створив пілотний фонд у розмірі 70 мільйонів фунтів стерлінгів, призначений для покращення підключення до мережі на кількох об'єктах.
В уряді також зазначили, що поточний стан зарядної інфраструктури в країні є перешкодою для попeляризації електромобілів. Зазначається, що фонд дасть «споживачам більше впевненості у виборі електромобілів».