Базове купе з двигуном потужністю 1500 кінських сил пройшло через відділення персоналізації Sur Mesure і обійшлося покупцеві в три мільйони доларів. Машина нічим не примітна, хіба що статусом умовно фінальної. Та й крапку в історії двигунів W16 вона поки що не ставить: попереду випуск решти похідних «Широна» і трекового Bolide.
Щоб виключити плутанину, скажемо, що йдеться про останню базову машину з двигуном W16 8.0 потужністю 1500 к.с. Де-факто останнім з «Широнів» було купе Profil?є - єдиний гіперкар у сучасній історії Bugatti з фіксованим спойлером. Ну а оскільки виробництво інших похідних на кшталт Chiron Pur Sport триває, яка машина в результаті виявиться по-справжньому завершальною, поки сказати важко.
Переглянути цей допис в Instagram
Машина, зображена на фотографії, отримала досить просте фарбування кузова: базовий чорний колір Nocturne поєднується з мідними акцентами Copper. Побудований гіперкар для засновника та президента канадської фірми Inclusive Energy, що займається виробництвом та сервісним обслуговуванням нафтообладнання. Такий Chiron розганяється до першої «сотні» за 2,5 секунди, а до 300 км/год - за 13,6 секунди. Максимальна швидкість - 420 км/год.
Попереду у Bugatti виробництво 40 примірників трекового Bolide, а тому точку в історії двигунів W16 ставити зарано. Але наступник Chiron, за чутками, втратить легендарний мотор. Замість нього встановлюватимуть гібридну систему на базі V16 8.3, розробленого фірмою Rimac разом з Cosworth. Потужність ДВЗ складе близько 1000 к.с., ще 800 «конячок» дадуть три електромотори. Наступний гіперкар отримає «прозору панель приладів» і буде випущений у кількості 250 примірників.
Переглянути цей допис в Instagram