На автосалоні у Женеві європейський дебют відсвяткувала компанія Denza. Це бренд, що створений китайським автовиробником BYD і Mercedes-Benz у 2010 році. Спочатку долі у спільному підприємстві були поділені порівну, але німецький автовиробник скоротив свою частку до 10 відсотків у 2021 році.
На автошоу Denza представив мінівен D9, який конкуруватиме з іншим розкішним мінівеном - Lexus LM. У Китаї модель надійшла в продаж у 2022 році. Авто доступне у версії плагін-гібрида та електромобіля.
Трирядний сімейний автомобіль має великі розсувні двері з електроприводом. Автовиробник поки не говорить про технічні характеристики машини для європейського ринку. Салон має компоновку 2+2+3. Крім звичайної пари екранів спереду, є додаткові дисплеї, встановлені на підлокітниках сидінь другого ряду для керування різними функціями.
Крім того, на задніх сидіннях є розважальна система з двома екранами, а також невеликий холодильник, який може вмістити до шести пляшок. Навіть третій ряд має USB-порти та центральний підлокітник, а також світлодіодне освітлення та динаміки аудіосистеми Dynaudio.
У Китаї електрична модель Denza D9 від суббренду BYD пропонується з переднім та повним приводом. Обидві версії мають передній електродвигун на 308 к.с. У варіанті 4x4 також додається електродвигун потужністю 60 к.с. Обидва варіанти мають літій-залізо-фосфатні батареї ємністю 103,4 кВт.год. Електрична Denza D9 з переднім приводом обіцяє подолати 620 кілометрів на одному заряді, а її повнопривідний аналог може проїхати до 600 кілометрів.
D9 - не єдина модель Denza на Женевському автосалоні 2024 року, оскільки суббренд BYD також показав суто електричний N7. Це п'ятимісний кросовер з регульованою по висоті пневматичною підвіскою, панорамним люком і максимальним запасом ходу до 570 кілометрів. Авто підтримує зарядку потужністю до 230 кВт. Планується, що авто Denza вийдуть на європейський ринок ближче до кінця року.