Китайська автомобільна компанія Chery офіційно представила в Південній Африці свій новий проєкт у сегменті середньорозмірних пікапів - модель під назвою Himla, яка, за задумом виробника, повинна скласти реальну конкуренцію таким потужним гравцям ринку, як Ford Ranger Raptor, JAC T9 PHEV та абсолютно новому BYD Shark. Презентація моделі відбулася в рамках стратегічного розширення присутності бренду за межами Китаю, і саме Chery Himla стала черговим етапом у спробах компанії закріпитися у сегменті рамних пікапів, який довгий час залишався під контролем більш досвідчених виробників.
Chery наголошує, що пікап Himla створюється як глобальна модель, отже передбачено не лише ліво-, а й праворульні модифікації для ринків із відповідними вимогами. Такий підхід чітко свідчить про амбіції компанії охопити широку географію продажів, включно з Африкою, Південною Америкою, а також Австралією - всіма регіонами, де попит на утилітарні та водночас технологічні пікапи зростає. При цьому вже зараз підтверджено, що у 2026 році на південноафриканському ринку одночасно з'являться не одна, а одразу дві версії пікапа - фактично йдеться про розширену лінійку, яка має задовольнити різні типи споживачів і сценарії використання.
Під капотом Chery Himla - вражаюче розмаїття силових установок, що охоплює як традиційні двигуни внутрішнього згоряння, так і електрифіковані рішення. Звичайні ДВЗ включають два варіанти: бензиновий 2,0-літровий турбомотор потужністю 230 к.с. із крутним моментом 378 Нм, а також 2,5-літровий турбодизель на 190 к.с. з вражаючими 450 Нм. Ще один варіант - помірний (м'який) гібрид, побудований на базі того ж дизельного агрегата, але з підключенням електричної частини, що дозволяє розвивати 272 к.с. і 600 Нм, забезпечуючи кращу тягу й ефективність без потреби зовнішньої зарядки.
Однак справжнє технологічне досягнення Chery демонструє в гібридних версіях із можливістю зарядки від мережі. Тут йдеться про повноцінні plug-in гібриди, що створені на базі тих самих бензинового та дизельного двигунів, однак доповнені потужним електромотором. У бензиновій версії сукупна віддача сягає 408 к.с. і 620 Нм, а дизельна модифікація здатна розвивати 353 к.с. і 680 Нм - показники, які виводять Himla в один ряд із флагманами сегменту, зокрема такими як Ford Ranger Raptor, що традиційно вважався еталоном потужності серед пікапів.
Габарити Chery Himla також підтверджують його позиціонування в середньорозмірному класі. Довжина кузова становить від 5,4 до 5,45 метра, а розміри вантажного відсіку досягають 1,56 метра, що робить його цілком придатним для перевезення як особистого, так і комерційного вантажу. Це поєднання потужності, універсальності та простору націлене на користувачів, які шукають не лише статусну, а й функціональну машину.
Варто підкреслити, що вихід Himla на ринки Південної Африки та Латинської Америки запланований на 2026 рік, однак, за заявами представників Chery, уже ведуться переговори щодо появи моделі в Австралії - одному з найскладніших і найвимогливіших ринків для пікапів. Якщо компанії вдасться реалізувати поставлені цілі, це може стати проривом для китайського автовиробника в новому для нього сегменті, де традиційно домінували японські, американські й австралійські бренди.