В той час, коли деякі автовиробники змагаються за першість в сфері електромобілів, інші дотримуються більш стриманого підходу та спостерігають за процесом з берега. Це стосується і Pagani, італійського виробника, відомого своїми витворами мистецтва серед гіперкарів. Однак, навіть незважаючи на те, що компанія продовжує розробляти свій власний електромобіль, до того, як справжній Pagani EV стане реальністю, мине ще багато років.
Крістофер Пагані, син засновника компанії, розповів TopGear.com, що існуюча технологія акумуляторів не дозволяє Pagani створити бажаний електромобіль - батареї ще занадто важкі. Він сказав, що компанія хоче створити щось легке та більш характерне для її моделей, додавши, що вага - це «великий знак питання» на шляху створення майбутнього електромобіля від Pagani.
Батареї важкі, і такі моделі, як GMC Hummer EV, перехиляють шальки терезів майже на 10 000 фунтів (біля 4,5 тони). Звісно це екстремальний приклад, але він яскраво демонструє проблему зайвої ваги. Більш масові електромобілі, такі як Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4, в середньому важать близько двох тонн, що робить масу проблемою для таких брендів, як Pagani, які хочуть підкреслити яскраві динамічні характеристики автомобіля.
Стриманий підхід Pagani до електромобілів не означає, що компанія не зацікавлена в цій технології, адже інженери компанії розробляють власний електромобіль з 2018 року. Складна задача приваблює компанію, і вона прагне впроваджувати інновації в цій сфері, коли вирішить зануритися у виробництво, в чому їй може допомогти Mercedes. Наразі Pagani співпрацює з німецьким автовиробником щодо двигунів V12, і Крістофер розповів, що вони постійно обговорюють майбутні плани.
Одним з факторів, який може продиктувати майбутнє силових агрегатів Pagani, - це нові та більш гнучкі норми викидів. Ексклюзивні автовиробники, такі як Pagani, не повинні дотримуватися заборони Європейського Союзу на використання двигунів внутрішнього згоряння до 2035 року, а нещодавні зміни в законодавстві можуть дозволити деяким видам двигунів внутрішнього згоряння існувати після цього терміну за рахунок використання синтетичного палива. Деякі автовиробники вже вивчають цю альтернативу, як, наприклад, Porsche.
Невизначеність для Pagani, невеликого сімейного бренду, означає, що знадобиться час, щоб вирішити, як відповідати майбутньому галузі, що розвивається - і у неї є час, щоб ретельно обдумати це. Виробник відомий тим, що йде своїм шляхом, і електромобілі не будуть винятком.