Daimler Buses випускатиме повністю електричні туристичні автобуси під брендами Mercedes-Benz та Setra

Daimler Buses випускатиме повністю електричні туристичні автобуси під брендами Mercedes-Benz та Setra

30 грудня 2022
0

Вже з кінця цього десятиліття Daimler Buses хоче пропонувати клієнтам повністю електричні туристичні автобуси під брендами Mercedes-Benz та Setra. Щоб прискорити розробку, компанія Daimler Buses об'єднала зусилля з науково-дослідними інститутами та спеціалістами-практиками з галузі для створення проєкту Electrified Coach (зручна абревіатура ELCH).

Метою проєкту, що фінансується федеральним урядом, є розробка протягом наступних чотирьох років модульної трансмісії, що включає два демонстраційні транспортні засоби, які потім мають бути випробувані в реальних умовах експлуатації. Як повідомляє Daimler Buses, результати створення демонстраційних автомобілів мають лягти в основу «планування рентабельних процесів виробництва та збирання туристичних автобусів з електроприводом».

Незважаючи на те, що в повідомленні в багатьох місцях згадуються лише «автобуси без шкідливих викидів» або «автобуси з повністю електричним приводом» (які також включають паливні елементи на додаток до акумуляторних електроприводів), уточнюється, що в рамках ELCH проєкт, що розробляється - «Акумуляторно-електричний привід». Це дещо дивно, тому що навесні генеральний директор Мартін Даум оголосив водневі паливні елементи кращим рішенням: «Добре для далеких поїздок на автобусі».

Зараз принаймні в рамках дослідницького проєкту вивчаються акумуляторні електричні приводи для туристичних автобусів. По-перше, на концептуальному етапі випробування моделі модульна система приводу досліджується з погляду енергоспоживання, запасу ходу, ходових якостей та часу автономної роботи. Тут розробники автобусів також хочуть врахувати синергію із компонентами підрозділу Daimler Truck. На основі оцінки концепції, яка, крім випробування моделі, також включає такі фактори, як загальні витрати, вплив на навколишнє середовище та можлива інтеграція в існуючі концепції експлуатації, потім повинні бути розроблені два прототипи трансмісії, які будуть інтегровані у демонстраційні автомобілі.

Daimler Buses не вказує у прес-релізі конкретних цілей розвитку щодо запасу ходу та часу зарядки.

Заключні випробування демонстраційних автомобілів відіграватимуть важливу роль, оскільки прийняття технології «багато в чому залежить від її придатності на практиці». Тому тест-драйви мають ґрунтуватися на «реальних циклах клієнтів» та формувати основу для подальшого розвитку трансмісії у бік серійного виробництва.

Партнерами проєкту, що координується Daimler Buses, є Технологічний інститут Карлсруе KIT, Мангеймський університет, Технічний університет Кайзерслаутерна та оператор Flix зі своїми зеленими автобусами далекого прямування Flix.

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація