Дебютували автобуси Setra ComfortClass і TopClass наступного покоління

Дебютували автобуси Setra ComfortClass і TopClass наступного покоління

23 вересня 2022
0

На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері відбулася світова прем'єра туристичних автобусів Setra ComfortClass і TopClass нової генерації.

Машини зовні відрізняються іншим «обличчям» з новими LED-фарами і світлодіодними задніми ліхтарями. З'явилася система напівавтоматичного управління Active Drive Assist 2, яка контролює дистанцію, розгін-гальмування і рульове управління, утримуючи машину в межах смуги.

Вперше на туристичних автобусах застосована система автоматичного гальмування ABA 5, що реагує на пішоходів. Вона активує уповільнення аж до повної зупинки зі швидкості до 50 км/год. Безпеку підвищує і система автоматичного далекого світла High Beam Assist.

Система Active Drive Assist 2 разом з предикативним круїз-контролем PPC (підлаштовується під топографію місцевості) підвищують паливну економічність. Більш того, напруга бортової мережі змінюється в залежності від розгону або гальмування, що знижує витрату палива на 0,3%.

Водій оцінить безключовий доступ Keyless Start і запуск двигуна за допомогою кнопки Start, а також електричне стояночне гальмо (стандарт для трансмісії PowerShift). Крім того, при парковці допоможе система кругового огляду в 360 град.

Що ж стосується пасажирського салону, то на стелі з'явилися нові індивідуальні блоки управління вентиляцією-опаленням і світлом, а також 21-дюймові екрани з роздільною здатністю 1980х1080. Також можлива установка панорамного даху Top Sky Panorama.

Модель ComfortClass HD пропонується в шести виконаннях - від 10,5-метрового S511 до майже 15-метрового S519. А TopClass HDH доступний у трьох варіантах - від S515 до S517, довжиною від 12,5 до 14,2 м. Окремо стоїть двоповерхова модель S531.

В якості силового агрегату встановлюється або 10,7-літровий турбодизель OM470 потужністю 394 - 456 к.с., або 12,8-літровий OM471, що розвиває 476 або 510 к.с.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація