Дефіцит електропроводки може прискорити перехід на електромобілі

Дефіцит електропроводки може прискорити перехід на електромобілі

31 травня 2022
0

Події останніх місяців найчастіше впливають на прискорення переходу транспорту на електротягу, ніж діють проти. Якщо зростання вартості літієвих акумуляторів уповільнює процес, то нестача електропроводки, яка у великій кількості випускалася на території України, може підштовхнути автомобільні компанії до якнайшвидшого переходу на випуск транспортних засобів нового покоління.

Як пояснює Reuters після опитування більш ніж десятка представників галузі, у середньому автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння може налічуватися до 5 км електропроводки. Досі процес її виготовлення важко піддавався автоматизації, а кожна модель автомобіля в цьому відношенні була унікальна, що ускладнювало швидке переналаштування виробництва під нову номенклатуру. Виробники автокомпонентів намагалися розміщувати підприємства з випуску автопроводки в країнах із дешевою робочою силою, для багатьох європейських брендів таким виробничим майданчиком донедавна залишалася Україна.

Марка Bentley залежала від постачання проводки з території України настільки, що спочатку боялася втратити до 40 % обсягів виробництва автомобілів у поточному році, а також почала замислюватися про необхідність зупинити підприємство на кілька місяців через дефіцит даного виду компонентів. Багато автовиробників орієнтуються на Tesla та інші компанії, які розпочали свою діяльність в автомобільному бізнесі з виробництва саме електромобілів. Машини цього типу вимагають набагато менше кабельних з’єднань, проводку можна випускати окремими модулями на автоматизованих лініях, які швидко перебудовуються під новий асортимент – скажімо, за кілька тижнів замість звичайних шести місяців.

Оскільки життєвий цикл автомобілів з ДВЗ у глобальному вимірі добігає кінця, більшість учасників ринку не бачить сенсу змінювати дизайн класичних авто з метою переходу на використання сучасної проводки. У такій ситуації доцільно відразу переходити на випуск електромобілів із їхньою оптимізованою інфраструктурою. Звичайно, сучасних проблем галузі це ніяк не вирішує, а тому поки що автовиробники звертаються за класичною проводкою до постачальників у Мексиці, Марокко, Тунісі, Польщі, Сербії та Румунії.

Джерело: AMPERCAR

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація