Tesla опублікувала свіжу інформацію про деградацію акумуляторів у своїх електромобілях. Автовиробник стверджує, що батареї втрачають лише близько 12% ємності після 320 тисяч км пробігу. У 2021 році компанія заявляла, що йдеться про 10% при такому пробігу.
Деградація акумуляторної батареї, яка є втратою ємності та запасу ходу з часом зі збільшенням пробігу, є однією з найбільших проблем покупців нових електромобілів. Це важлива деталь, яка дозволяє зробити електромобілі більш екологічними з часом. Чим довше акумулятор може працювати, тим рідше старі АКБ доведеться відправляти на переробку.
Tesla відзвітувала тільки деградацію акумуляторів Model S і Model X, ймовірно, тому, що вона має довгострокові дані про ці автомобілі. Автовиробник пообіцяв розкривати інші набори даних для нових хімічних елементів акумуляторів, які використовуються у сучасних автомобілях.
Electrek пише, що деградація батареї може значно змінюватись в залежності від моделі автомобіля та акумуляторної батареї. Electrek раніше проаналізував докладні дані від власників тисяч автомобілів Tesla, що показують, що акумулятор Tesla на 90 кВт.год. втрачає залишкову ємність набагато швидше, ніж модель ємністю 85 кВт.год.
Перші дані про нові автомобілі Model 3 і Model Y підтверджують втрату близько 10% ємності після 160 000 миль і 15% після 320 000 км, але поки що небагато автомобілів досягли такого пробігу.