Запас ходу - одна з найважливіших характеристик, на яку звертають увагу при виборі електричного авто, тому виробники намагаються збільшити далекобійність своїх моделей. Однак у Mazda дотримуються іншої думки.
Очільник північноамериканського підрозділу Mazda Том Доннеллі заявив, що далеко не всім автовласникам потрібний рекордний запас ходу. Для більшості клієнтів комфортний діапазон - це від 160 до 400 км.
«Ми думаємо, що для наших клієнтів діапазон від 100 до 250 миль (160-400 км) це те, що їм потрібно, і Mazda MX-30 здатний задовольнити цей запит. Для людей, які не зовсім готові з деяких причин і через занепокоєння перейти на повністю електричні автомобілі, гібриди стануть відмінним першим кроком на шляху до електричного майбутнього», - заявив він.
Також ТОП-менеджер поділився планами компанії щодо виходу компанії у преміум-сегмент. За його словами, Mazda збирається використати двоетапний підхід на шляху до освоєння більш преміального спрямування. Початком стане випуск гібридних кросоверів Mazda CX-90 та CX-70. Перший із них дебютував на ринку взимку, а вихід другого очікується до кінця поточного року.