Для Mazda збільшення запасу ходу електромобілів не в пріоритеті

Для Mazda збільшення запасу ходу електромобілів не в пріоритеті

03 квітня 2023
4

Запас ходу - одна з найважливіших характеристик, на яку звертають увагу при виборі електричного авто, тому виробники намагаються збільшити далекобійність своїх моделей. Однак у Mazda дотримуються іншої думки.

Очільник північноамериканського підрозділу Mazda Том Доннеллі заявив, що далеко не всім автовласникам потрібний рекордний запас ходу. Для більшості клієнтів комфортний діапазон - це від 160 до 400 км.

«Ми думаємо, що для наших клієнтів діапазон від 100 до 250 миль (160-400 км) це те, що їм потрібно, і Mazda MX-30 здатний задовольнити цей запит. Для людей, які не зовсім готові з деяких причин і через занепокоєння перейти на повністю електричні автомобілі, гібриди стануть відмінним першим кроком на шляху до електричного майбутнього», - заявив він.

Також ТОП-менеджер поділився планами компанії щодо виходу компанії у преміум-сегмент. За його словами, Mazda збирається використати двоетапний підхід на шляху до освоєння більш преміального спрямування. Початком стане випуск гібридних кросоверів Mazda CX-90 та CX-70. Перший із них дебютував на ринку взимку, а вихід другого очікується до кінця поточного року.

Джерело: tarantas.news

Обговорення новини

Горыныч  

Ну ну, подивимось чим це закінчиться. Всі виробники збільшують запас хода, а мазда вирішила пови*буватися. Дивіться хлопці щоб не скінчилося як роторним двигуном.

+2ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Горыныч, це не декларування далекоглядної політики компанії, а всього лише виправдовування продукту, який є в наявності.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

Цей, на думку Мазда, "комфортний діапазон" при низьких температурах або в міру зносу батареї істотно зменшуватиметься, тому далекобійність моделей повинна бути в пріорететі. Інші виробники роблять правильно.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

В Мазді нарешті зрозуміли, що електромобіль - це тупік. Тому що, щоб збільшити запас ходу, треба збільшити батарею. Це в свою чергу сильно збільшує масу авто, через що запас падає. Замкнуте коло. Вже бачимо, що останні років 5 всі виробники топчуться біля позначки 400+- (реального пробігу, а не заявленого), і зробити щось більше не вдається.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація