Електромобіль Lotus Emeya названий автомобілем із найшвидшою зарядкою, здатний зарядити свою батарею ємністю 102 кВт.год з 10 до 80 відсотків лише за 14 хвилин.
Підключений до зарядного пристрою постійного струму на 400 кВт, чотиридверний седан зафіксував пікову швидкість заряджання у 402 кВт, згідно з даними P3 Group, і середню швидкість заряджання на рівні 331 кВт. Крім Lotus, у випробуваннях P3 брали участь XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Range і BYD Atto 3.
Графік P3 показує, що, незважаючи на те, що електромобілі Hyundai не змогли наблизитися до пікової швидкості заряду Emeya, єдиним електромобілем, який це зробив, був XPeng G9 з піковою потужністю у 320 кВт.
Судячи з графіку, різні авто мають дуже різні криві зарядки, які залежать від ефективності системи охолодження та підвищення температури батареї. Так, XPeng, який швидко стартує, відстає від усіх, крім повільного BYD Atto 3 на півдорозі, перетворюючи його пікову швидкість з 320 кВт на середню у 233 кВт, хоча швидкість відновлюється, коли батарея наближається до 80 відсотків заряду.
Lotus Emeya, окрім рекордної швидкості заряджання, також пропонує інноваційний дизайн та передові технології, що робить його привабливим вибором для сучасних споживачів. Вражаюча продуктивність і ефективність заряджання ставлять Emeya на вершину ринку електромобілів.