На австралійському ринку електричний кросовер Toyota bZ4X після оновлення отримав одне з найрадикальніших цінових коригувань у своїй історії. Вартість моделі знизилася більш ніж на 10 тисяч австралійських доларів ($6 600), що для бренду Toyota, який традиційно уникає різких знижок задля збереження залишкової вартості, є нетиповим і показовим кроком.
Прем'єра Toyota bZ4X відбулася восени 2021 року, а до реальних продажів на багатьох ринках модель дісталася пізніше, вже в умовах стрімко змінюваного електромобільного ринку. У березні 2025 року кросовер пережив плановий рестайлінг у середині життєвого циклу: спочатку оновлену версію представили в Європі, а в травні - у Північній Америці, де модель навіть перейменували на просто Toyota bZ, намагаючись перезапустити її імідж. Тепер черга дійшла й до Австралії, де продажі першого електромобіля Toyota виявилися значно скромнішими, ніж очікувалося.

За 11 місяців поточного року на місцевому ринку було реалізовано лише 858 екземплярів Toyota bZ4X. Для порівняння, головний конкурент у сегменті - Tesla Model Y - лише за листопад 2025 року знайшов близько 2700 покупців. Такий розрив у попиті змусив австралійський підрозділ Toyota переглянути не лише комплектації та оснащення, а й саму цінову політику.
У результаті стартова ціна Toyota bZ4X з переднім приводом в Австралії тепер становить 55 990 австралійських доларів ($37 100) без урахування дорожніх зборів. Це означає здешевлення одразу на 10 010 доларів порівняно з попереднім прайсом. У такій конфігурації кросовер став приблизно на 3 тисячі доларів дешевшим за базову Tesla Model Y, що ще недавно здавалося немислимим для Toyota. Повноприводна версія bZ4X AWD оцінюється щонайменше у 67 990 австралійських доларів ($45 100), що також на 6910 доларів менше, ніж раніше, і водночас залишається конкурентною на тлі інших електричних SUV.

Зниження ціни супроводжується не спрощенням, а навпаки - помітним технічним і функціональним оновленням. Оновлений Toyota bZ4X отримав літій-іонну тягову батарею більшої ємності - 74,7 кВт-год замість колишніх 71,4 кВт-год. Разом із модернізованими електромоторами та інверторами це дозволило суттєво покращити запас ходу. За європейським циклом WLTP передньоприводна версія тепер здатна проїхати до 591 км на одному заряді, тоді як повноприводний варіант забезпечує до 517 км. Для порівняння, дорестайлінговий bZ4X із переднім приводом мав заявлений пробіг лише 436 км, а з повним - 411 км.
Силова установка також стала потужнішою. Передньоприводний bZ4X оснащується одним електромотором потужністю 165 кВт і крутним моментом 269 Нм, тоді як повноприводна версія отримала два електродвигуни із сумарною віддачею 252 кВт і 438 Нм. Крім того, версія AWD тепер здатна буксирувати причіп масою до 1500 кг, що вдвічі більше, ніж у попередньої модифікації.

Попри всі ці оновлення, пікова потужність швидкої зарядки постійним струмом залишилася на рівні 150 кВт, що дозволяє поповнити заряд з 10 до 80% приблизно за 30 хвилин. Водночас Toyota доопрацювала програмне забезпечення термоконтролю батареї, аби покращити швидкість заряджання в холодних умовах. Значно прогресивнішим став змінний струм: потужність AC-зарядки зросла з 11 до 22 кВт, завдяки чому повна зарядка з 10 до 100% може займати лише близько 3,5 години за наявності трифазного підключення.
Оновлення торкнулися й дизайну та оснащення. Для модельного року 2026 Toyota bZ4X отримав змінену передню частину з новою оптикою і бампером, глянцево-чорні накладки колісних арок замість матових, а також нові дизайни 18- та 20-дюймових коліс. У салоні з'явився більший 14-дюймовий центральний дисплей, оновлена центральна консоль із двома бездротовими зарядками для смартфонів і розширений перелік систем допомоги водієві.
Показово, що навіть базова передньоприводна версія тепер отримала обладнання, яке раніше було доступне лише для повноприводного bZ4X. Йдеться про моніторинг сліпих зон, систему попередження про поперечний рух позаду, круговий огляд, підігрів керма, безконтактне відкривання багажника, іонізацію повітря NanoeX, систему контролю уваги водія та навіть подушку безпеки для колін водія. Для AWD-версії додали електрорегулювання пасажирського сидіння та цифрове дзеркало заднього виду, яке раніше в Австралії пропонувалося лише на спорідненому Subaru Solterra.