Електрифікований Opel Grandland продемонстрував запас ходу понад 1100 км

Електрифікований Opel Grandland продемонстрував запас ходу понад 1100 км

06 лютого 2025
12

У Німеччині перевірили запас ходу Opel Grandland другого покоління. Електрифікований кросовер проїхав понад 1100 км. Про це повідомляється на сайті концерну Stellantis.

Для тесту обрали плагін-гібрид Opel Grandland з 1,6-літровою бензиновою турбочетвіркою та електромотором, які разом розвивають 195 сил. Його вартість становить 40 150 євро.

Гібрид Opel Grandland здатен розвинути 220 км/год, а його паспортний запас ходу становить 897 км, з яких 87 км кросовер здатен проїхати на електротязі завдяки батареї ємністю 17,9 кВт-год.

Новий Opel Grandland 2025 відправився у автопробіг із регіону Рейн-Майн поблизу Франкфурта до району Рейн-Неккар біля Штутгарта та назад. Маршрут включав ділянки на автобанах, у містах та селах. Від стандартної моделі авто відрізнялося лише 19-дюймовими зимовими шинами.

Кросовер Opel Grandland зміг проїхати 1115 км без заправки чи підзарядки. Примітно, що 380 км гібрид проїхав у електричному режимі (батарею підзаряжали за допомогою рекуперативного гальмування). Середня швидкість склала 80 км/год, а витрата пального - 4,6 л на 100 км.

Джерело: Фокус
Фото: Stellantis

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Ну, непоганий показник.

+4-7ВІДПОВІСТИ  
avtoman  

4.6 за гібрид і гемор я на 3008 2.0 hdi на круїзі при 80 км на годину споживає 3.8 літ на віщо той гібрид коли дизель економніший як не крути.

+3ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

avtoman, а якщо потрібно авто для, переважно, коротких пробігів по місту, де сажовий фільтр не зможе самоочищуватись? до того ж не всім подобається відклик на педаль акселератора у дизельних авто. мені на днях жалілась знайома власниця дизельного 3008. її дуже дратує повільне початкове прискорення при проїзді перехрестя чи кільця.

+3-6ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

avtoman, згоден. Але дебільні норми екології скоро можуть вбити й дизель.

+2-5ВІДПОВІСТИ  
avtoman  

Відклик твоєї знайомої а в неї він точно існує? 3008 2.0 370 номів в мене, а є і заряжені 400 номів тобі про шось говорить він справиться з любими бензиновими авто в тому числі і 2.5 літровими так шо не пиши про шо не знаєшь в 2.0 ndi під педалью ні яких затримок там просто завжди паравозна тяга.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

avtoman, автівка існує, бо я її бачу чи не щодня, але можливо не на 2.0 двигуні. почитав, що є і 1.5HDI, можливо в неї такий двигун. але навіть на тестах інфокар дизельна Q8 їхала із затримкою. нічого не подієш - або двигун буде викидати купу сажі при різкому старті, або потрібні допоміжні системи (пневматичні або електричні), які будуть розкручувати ротор турбіни. Це звичайна фізика ДВС.

+2-6ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

avtoman, ну, якщо порівняти однакові за об'ємом двигуни бензинові і дизельні, у тих же Ауді і інших виробників, то цифри розгону у бензина кращі, ніж у дизеля, не дивлячись на крутний момент. Але, я думаю, що малась на увазі саме на початковому ході педалі газу, відгук не такий миттєвий, педаль не така чутлива. В Камаза теж крутний момент величезний, але педаль потрібно в підлогу топтати, щоб він поїхав.

+1-9ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
avtoman  

Сажа в сажовом фільтрі там випалюється в процесі їзди по трасі а не при старті при великих обертах не пиши те шо не розумієш.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

avtoman, ви обидва праві. У дизеля є переваги. Але якщо по трасі не їздити, то сажа не буде прочищатися.

+1-5ВІДПОВІСТИ  
TanDEN  

у Стелантіса з'явився 1.2 гібрид (не плагін) на 136 сил, якого достатньо для В класу (208\2008, С3, С4 та їх аналоги), але замало для більших машин (3008\5008, Грандленд, і т.п.).
У нас на ринку гібрид 1.2 - коштує дешевше 1.5 дизелю, але має кращі характеристики по динаміці, і співмірні витрати палива.

Відповідно, якщо у Стелантіса вийде зробити 1.6 гібрид (не плагін), дешевшим ніж минулий 2.0 дизель, але з аналогічними характеристиками - буде дуже навіть ок.

Поки, на С5 є 2.0 дизель за 1.4 млн грн, і плагін гібрид (батарея 18кВт\год) за майже 1.9 млн грн,
різниця в ціні в 10+ тис дол, явно себе не виправдовує.

Звичайно, повинен пройти час для адаптації та вирішення косяків нового двигуна.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація