Компанія Enphase Energy, відома своїми мікроінверторами, оголосила про успішну демонстрацію свого першого двонаправленого зарядного пристрою для електромобілів, який дозволяє використовувати його в режимі «автомобіль-будинок» (V2H) та «автомобіль-мережа» (V2G).
Зарядний пристрій буде працювати у поєднанні з Enphase Energy System, що включає мікроінвертори IQ, шлюз IQ та системний контролер. Всі вони управляються додатком Enphase, де домовласники можуть бачити потік енергії та рівень заряду батареї електромобіля.
Використовуючи потужність мікроінвертора для перетворення постійного струму автомобіля на змінний струм будинку, двонаправлений зарядний пристрій підключається до електромобіля і одночасно заряджає та розряджає автомобільний акумулятор. Мікроінвертор IQ перетворює постійний струм автомобіля на змінний струм будинку.
Двонаправлений зарядний пристрій Enphase можна використовувати трьома способами:
- Заряджання від автомобіля до будинку дозволяє двонаправленому зарядному пристрої електромобіля живити будинок у разі відключення електроенергії. Це працює наступним чином: Enphase Energy System виявляє збій, ізолює будинок від мережі, дає вказівку двонаправленому зарядному пристрою розрядити акумулятор електромобіля, щоб забезпечити живлення будинку.
- Зарядка автомобіля від мережі дозволяє домовласникам брати участь у програмах своєї комунальної служби, де вони діляться енергією від батареї електромобіля з мережею та отримують за це гроші.
- Зелена зарядка - це функція, яка дозволяє домовласникам використовувати двонаправлений зарядний пристрій для живлення будинку в періоди, коли тарифи на комунальні послуги високі.
Двонаправлений зарядний пристрій вимагає 240 В змінного струму і може підключатися безпосередньо до мережі або через системний контролер IQ. Однак, Enphase попереджає, що при прямому підключенні до мережі деякі функції V2H відключаються. Компанія заявляє, що її зарядний пристрій електромобілів, як очікується, буде працювати з електромобілями, які підтримують такі стандарти, як CCS (комбінована система зарядки) і японський стандарт зарядки CHAdeMO. Зараз для CCS та CHAdeMO виготовляються окремі демонстраційні прототипи. Пристрій підтримує від 200 до 1000 В постійного струму для акумуляторів електромобілів.
Enphase працює з виробниками електромобілів, щоб вивести цю революційну технологію на ринок. Про терміни випуску не повідомляється.
We are excited to share a video demonstration of our bidirectional #EV charger enabling V2H and V2G functionality, which will seamlessly integrate into the Enphase Energy System and is expected to work with most EVs. Learn more: https://t.co/oyorZy04tw#Enphase #ElectricVehicles pic.twitter.com/Frjp3ZybWo
— Enphase Energy (@Enphase) February 2, 2023