Європейський Союз підтвердив заборону на нові автомобілі з ДВЗ з 2035 року

Європейський Союз підтвердив заборону на нові автомобілі з ДВЗ з 2035 року

07 березня 2025
20

Автовиробникам не дозволять продавати нові бензинові та дизельні автомобілі з 2035 року. Технічно це не пряма заборона на двигуни внутрішнього згоряння, оскільки регламент передбачає нульові викиди CO2, а не пряму заборону ДВЗ, тож агрегати, що працюватимуть на водні чи синтетичному паливі, теоретично, продовжать існувати.

Як зазначає Motor1, ця заборона призведе до поступового припинення продажів нових автомобілів з ДВЗ у 27 країнах-членах Європейського Союзу. Цього тижня Європейська комісія - виконавчий орган ЄС, підтвердила свою відданість меті заборонити продаж нових автомобілів, які викидають CO2.

Планується, що автовиробники повинні знизити викиди на 55% до кінця цього десятиліття. Однак, повідомляється, що все ще може змінитися, оскільки «Комісія також прискорить роботу з підготовки передбачуваного перегляду Положення про стандарти CO2 для легкових автомобілів і фургонів».

Автомобільні компанії отримають спеціальні дотації, що мають допомогти досягти цілей щодо викидів. Цільові показники викидів CO2 у Європі, встановлені на 2025 рік, приблизно на 15% нижчі за попередні стандарти, запроваджені у 2021 році.

Через це багато автовиробників ризикують отримати величезні штрафи за перевищення цільових показників викидів. Наприклад, у січні Volkswagen Group підрахувала, що наприкінці року їй доведеться витратити близько 1,5 мільярда євро.

Через це, ЄК вирішила відтермінувати запровадження нових екостандартів з 2025 до 2027 року, аби автогіганти мали час та можливості знизити викиди. Поправка дозволяє виробникам досягати своїх цілей шляхом усереднення викидів за три роки (2025-2027), а не дотримуватись жорстких річних обмежень.

ЄС також планує допомогти автовиробникам прискорити впровадження електромобілів, підтримуючи виробництво акумуляторів. Так званий пакет «Battery Booster» вартістю 1,8 мільярда євро забезпечить пряме фінансування для збільшення європейського виробництва акумуляторних елементів і компонентів. Також планується спрощення процесу доступу до сировини.

Що стосується покупців, ЄС обіцяє запровадити більше стимулів і схем соціального лізингу як для нових, так і для вживаних електромобілів. Автовиробники також намагаються залучити більше покупців, випускаючи дешевші електромобілі, наприклад VW ID.1, Citroen e-C3 та інші.

Джерело: 24tv.ua
Фото: BMW

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Merv  

Або скасують або відтермінують, не ті часи зараз щоб подібним займатися

+1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Merv, це вже після дискусій про відтермінування вирішили не відтерміновувати.

+1-8ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

No Mercy, ну може ще буде дискусії...хто його знає...

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
No Mercy  

Де там ті, хто писали мені тут, що нічного подібного немає в Європі?

+1-7ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Саме через неадекватні еконорми сучасні машини і стали одноразовим ненадійним лайном.

+1-10ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

No Mercy, То все-таки визнаєш що європейці сучасні одноразові?)) І ніякою якістю там уже і не пахне. Причому за оверпрайс.

+4-4ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

Oleg_H, це не тільки стосуться про європейські авто......якщо шо

+2-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 11

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація