Європейський виробник акумуляторів для електромобілів збанкротував

Європейський виробник акумуляторів для електромобілів збанкротував

13 березня 2025
14

Шведська компанія Northvolt, яка спеціалізувалася на виробництві акумуляторів для електромобілів, подала заяву про банкрутство, що стало значним ударом для європейських амбіцій у сфері зеленої енергетики.

Заснована у 2016 році, Northvolt залучила близько $15 мільярдів інвестицій від таких гігантів, як Volkswagen (21% акцій) та Goldman Sachs (19%). Однак компанія зіткнулася з фінансовими труднощами, накопичивши борг понад $8 мільярдів, що призвело до подання заяви про банкрутство.

Цей розвиток подій підкреслює складнощі, з якими стикається Європа у спробах конкурувати з азійськими виробниками акумуляторів, особливо з Китаєм, який домінує на ринку зелених технологій. Керівництво Northvolt закликало європейських політиків до значних інвестицій у розвиток місцевої індустрії акумуляторів, щоб зменшити залежність від азійських постачальників.

Банкрутство Northvolt також впливає на численні робочі місця та економіку регіонів, де компанія вела свою діяльність, зокрема на півночі Швеції. Це ставить під сумнів здатність Європи підтримувати такі капіталомісткі проекти без значної державної підтримки та стратегічних інвестицій.

Джерело: Укравтопром
Фото: Northvolt

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Oleg_H  

Про що я давно говорю
Китайців не догнати вже в технологіях і виробництві акумів
Тому й доводиться купляти акуми в китайців, а вони продають в 5 разів дорожче (не придумав, є така цифра), ніж своїм виробникам. Звідси й космічні ціни на європейські електрички

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

Oleg_H, ага, а типу спеціальні елементи типу кобальт, літій...це просто з повітря береться, і воно коштує 0 доларів чи євро? це теж гроші...а транспортування? теж звичайно нічого.....і типу ви думаєте, що автовиробники спеціально завищують ціну, щоб менше купляли електромобілів....і щоб потім нахрен вони збанкрутились, так? якщо так - то я не знаю, що казать

+1-2ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

Tymur_S, Деякі виробники хочуть дуже багато заробляти на одному електомобілі. А ринок порішав. Ніхто не хоче по таких цінах брати.
Тому китайців беруть все більше і більше, а європейців все менше і менше.
Спеціальні елементи найбільші запаси і найбільше добувається в тому самому китаї. Саме тому вони можуть робити такі ціни на свої авто. У них все своє. Нічого закупляти не потрібно. Не дарма ж 2 набільші світові виробники батарей для авто це китайські BYD і CATL.

+1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 11

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація