FIAT показав оригінальний і недорогий пікап Toro

FIAT показав оригінальний і недорогий пікап Toro

08 серпня 2025
1

Презентовано новий FIAT Toro 2026. Компактний доступний пікап із нестандартним дизайном у стилі Maserati пропонують у бензиновій та дизельній версіях.

Пікап FIAT Toro пройшов оновлення і дебютував у Бразилії, де його випускатимуть і продаватимуть за ціною від 159 500 до 228 500 реалів ($29 500 - 42 000). Пізніше модель з'явиться на інших ринках. Її подробиці розкрили на сайті концерну Stellantis.

Новий FIAT Toro - компактний 4,9-метровий пікап із несучим кузовом на кшталт Ford Maverick або Hyundai Santa Cruz. У його основі лежить подовжена платформа Jeep Renegade і Compass.

FIAT Toro зберігає нестандартний дизайн із дворівневими фарами, проте стало агресивнішим на вигляд завдяки новим бамперам та решітці радіатора. Його вантажопідйомність становить тонну, а задній борт кузова складається із двох частин.

У салоні замінили важіль КПП та оновили цифровий щиток приладів. Базовий пікап FIAT Toro отримав 7-дюймовий сенсорний дисплей, кондиціонер, парктронік та круїз-контроль. Найдорожча версія отримала безключовий доступ, більший 10,1-дюймовий тачскрін, шкіряний салон, клімат-контроль, датчики світла і дощу, камеру та набір систем безпеки.

Новий FIAT Toro пропонують у двох версіях. Передньоприводний варіант оснащений 1,3-літровим бензиновим турбомотором на 176 к.с. та 6-ступінчастим автоматом. Повноприводна версія отримала 2,2-літровий 200-сильний турбодизель та 9-ступінчасту автоматичну КПП.

Джерело: Фокус
Фото: Stellantis

Обговорення новини

Whiteheaven 70  

Дуже сильно нагадує Fiat Strada рестайлінг 2023, пікап, 3 покоління, 281 (06.2023 - н.в.).
Але салончик пристойний, і "телевізор" спрацьований добре: не дратуватиме вночі!
А ось що стосується трансмісії, то тут все навпаки: дуже схоже на східчасту автоматичну коробку ZF 9HP48, яка виробляється в Каліфорнії ще з 2013 року і встановлюється на передньо і повнопривідні моделі Jeep, Honda, Nissan, Jaguar і Land Rover. На автомобілях від концерну Stellantis цей автомат відомий під власним індексом 948TE.У роки виробництва власники часто скаржилися на перемикання невпопад і навіть мимовільний перехід у нейтраль. Але наступні прошивки це виправили. При рідкісній заміні масла соленоїди гідроблоку швидко забиваються продуктами зносу і коробка починає штовхатися. Найвідомішим слабким місцем цієї автоматичної коробки є первинний вал. Він вичавлюється тиском масла і при зниженні тиску просто зрізає його зуби. Також на форумах описані випадки виходу з ладу блоку TCM, який поки що не ремонтується взагалі!

-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація