Фінансова інформація, оприлюднена компанією Ford за другий квартал, показує, що підрозділ електромобілів Ford Model e за три місяці втратив 1,1 мільярда доларів. За цей період бренд продав 23 957 електромобілів у США. Це означає, що компанія втратила еквівалент 47 600 доларів на кожному проданому електромобілі.
Протягом другого кварталу Ford продав 536 050 автомобілів на своєму внутрішньому ринку. При цьому продажі зросли на 3,6% до понад 1 мільйона одиниць протягом першої половини року. Важливо, що попит на електромобілі автовиробника різко зріс у другому кварталі, підскочивши на 61%, до 23 957 одиниць. Електромобілі все ще становлять лише невелику частку від загального обсягу продажів Ford, приблизно 4% у першій половині 2024 року.
Також зросли поставки гібридних моделей Ford, досягнувши рекордних 53 822 проданих одиниць. Це сталося насамперед завдяки підвищенню інтересу до Maverick, а Mustang Mach-E виявився найкращим електромобілем бренду.
Хоча технічно Ford втратив майже 50 000 доларів на кожному проданому електромобілі у другому кварталі, ця цифра не дає повної інформації. Компанія інвестує величезні суми грошей у розробку нових силових агрегатів електромобілів, і ці інвестиції не повторюватимуться з року в рік. Крім того, такі інвестиції принесуть користь майбутнім електромобілям, тому не зовсім справедливо дивитися на його втрати та ділити їх на продані одиниці.