Патент, поданий до Бюро патентів і торгових марок США (USPTO), був опублікований 12 вересня цього року і описує комплект подовжувача підвіски, який кріпиться на болтах до існуючої підвіски вантажівки Ford. На наявних кресленнях зображені осі з шістьма наконечниками, які схожі на ті, що використовуються на F-150. Це не обов'язково означає, що патент спрямований на найпопулярніший продукт Ford, хоча це може бути натяком на те, над чим автовиробник зараз працює для свого модельного ряду вантажівок, оскільки в описі патенту конкретно згадуються пікапи.
Родзинкою цього патенту, який був поданий ще 25 квітня минулого року, є можливість додавання третьої осі до вантажівки. Ще цікавіше те, що ця додаткова вісь може бути оснащена електродвигуном і невеликою акумуляторною батареєю, що перетворює її на ведучу вісь. По суті, така модернізація перетворить вантажівку з колісною формулою 4х4 на 6х6 з підтримкою плагін-гібридів. Виробник пояснює, що перетворення з чотириколісної вантажівки на шестиколісну можна здійснити без будь-яких змін у підвісці, шинах і трансмісії базового автомобіля.
Слід пам'ятати, що подача патентних заявок не завжди означає, що автовиробник дійсно працює над серійною версією нової технології. У цьому конкретному прикладі всі гальма, схоже, барабанні, а ведуча вісь використовує корпус міжосьового диференціала, який не схожий на той, що Ford використовує у своїх нинішніх вантажівках. Швидше за все, компанія просто намагається забезпечити юридичний захист однієї або декількох складових цієї системи, але не всієї системи в цілому.