Ford вирішив компенсувати падіння попиту на електричний F-150 Lightning збільшенням виробництва бензинових пікапів. За інформацією InsideEVs, компанія скорочує виробництво електропікапу та вже оголосила про тимчасове звільнення близько 700 співробітників у Центрі електромобілів Rouge у Дірборні, штат Мічиган.
Як йдеться в офіційному листі Ford виданню, міра ця тимчасова й не пов'язана з страйком профспілки United Auto Workers (UAW), що триває. Головна причина - проблеми у ланцюжку поставок та роботах з обробки та доставки автомобілів, які підлягають перевірці якості після відновлення виробництва у серпні.
У третьому кварталі 2023 року Ford продав рекордну кількість електромобілів, чого не можна сказати про F-150 Lightning. У липні-вересні продажі пікапа ледве перевищили 3500 одиниць, на 46% менше, ніж роком раніше. Ford розраховує, що у четвертому кварталі справи будуть кращими. Як це планують зробити при скороченні виробництва, неясно.
Почасти, падіння попиту на електричний Ford F-150 пов'язане з високою вартістю. За даними виробника, у червні через це скасовано 40 із 135 бронювань. Повернути цікавість до моделі спробували великими знижками. У сукупності з податковою пільгою цінник пікапа знизився на 15 000 доларів.
Цікаво, що ще у травні Ford говорив про більш ніж 200 000 бронювань на F-150 Lightning, що обіцяло великі перспективи. Високо оцінили пікап й редактори InsideEVs, віддавши йому нагороду Star Awards 2022 року. Але як то кажуть, щось пішло не так.