Наприкінці 1960-х Ford випустив п'ять купе Thunderbird Apollo для бренду одягу Abercrombie&Fitch. Один із них виставлений на аукціоні Bring A Trailer. «Дводверки» призначалися для демонстрації у флагманських роздрібних магазинах A&F. Зрештою автомобілі продали реальним покупцям.
Від стандартного Thunderbird 1967 року лімітована версія відрізнялася спеціальним синім металевим кольором Apollo. Але виставлений на аукціон екземпляр перефарбовано в сірий. Хоча темно-синій вініловий дах із золотими S-подібними перекладинами на середній стійці зберігся.
У салоні - два ряди сидінь, задні дуже вузькі з обмеженими простором для ніг. Але в розпорядженні людей, що сидять на них, відкидний столик, лампи для читання та телевізор з 9,0-дюймовим екраном.
У передній частині потужної центральної консолі - бежевий радіотелефон. Елементи управління цими «електронними чаклунствами» винесені на панель приладів. Над ними розташовані чотири червоні кнопки, що виглядають як додаткові перемикачі в автомобілі Джеймса Бонда.
Також у комплекті з автомобілем йде котушковий магнітофон.
Рульове колесо з деревяним ободом регулюється за нахилом. На передній панелі - спідометр з максимальною відміткою 305 км/год та аналоговий годинник. Також є датчики рівня палива, тиску масла, заряду генератора та температури охолоджуючої рідини. На п'ятизначному одометрі 57-річної «дводверки» 75 000 миль (120 700 км).
Купе продається з оригінальним прес-релізом, в якому зазначено, що двигун V8 об'ємом 7,0 літрів видавав 345 к.с. Агрегат працює у зв'язці з триступінчастою автоматичною коробкою передач та заднім приводом.
За п'ять днів до аукціону поточна ставка лота складала 5100 доларів.