Як і багато інших автовиробників, компанія Ford прагне збільшити продажі своїх електромобілів і вважає, що наполегливе заохочення менеджерів купувати Mustang Mach-E або F-150 Lightning може цьому допомогти.
В даний час Ford використовує програму лізингу для нинішніх і колишніх менеджерів, що дозволяє їм купувати один або два орендованих транспортних засоби, перш ніж мати можливість замовити додатковий автомобіль. У минулому тисячі менеджерів Ford по всій території США могли вибрати додатковий автомобіль, але тепер це має бути виключно Mustang Mach-E, або F-150 Lightning.
Компанія вважає, що програма поширення електромобілів допоможе збільшити їх продажі, завдяки чому більше людей ознайомляться з новинками бренду.
«Заохочуючи наших співробітників керувати електромобілем за допомогою додаткової програми, вони можуть дізнатися з перших вуст, наскільки це легко, і краще поділитися своїм досвідом з друзями та родиною - це ключовий спосіб покращити знайомство з новими технологіями», - сказав Reuters представник Ford.
Ford не повідомив, скільки менеджерів можуть отримати ключі від Mustang Mach-E або F-150 Lightning. Кожна модель, здана в оренду менеджеру, вважатиметься продажем для Ford.