Франція розширює пільги для електромобілів

Франція розширює пільги для електромобілів

26 грудня 2022
0

Франція продовжила на два роки схему «пільги у натуральній формі» («Benefit-in-Kind» - BIK) для електромобілів - тепер вона діє до кінця 2024 року. Крім того, водії електромобілів платять менше за проїзд французькими автомагістралями.

Податок «натуральна вигода» - податок для працівників, які отримують пільги чи привілеї на додаток до своєї заробітної плати. Якщо вони мають службовий автомобіль для особистого користування, вони повинні сплачувати внесок BIK.

Постанова, яка набула чинності у Франції у січні 2020 року, передбачає 50-відсоткову знижку на корпоративні електромобілі, проте річна економія на одного працівника обмежена 1800 євро. Це 50-відсоткове правило спочатку було обмежене 31 грудня 2022 року, але з урахуванням продовження, про яке було ухвалено рішення, воно не закінчиться до кінця 2024 року.

До 2024 року також продовжено винятки, згідно з якими податок на BIK не стягується з оплати праці. Це означає, що працівники можуть стягувати плату у 2023 та 2024 роках, не надаючи роботодавцю пільги у натуральній формі.

Крім того, оператори французької автомагістралі оголосили про підвищення плати за проїзд - з лютого 2023 року очікується підвищення цін на проїзд автомагістраллю в середньому на 4,75 відсотка. Проте, згідно зі звітом, оператори - за погодженням із французьким урядом - надають усім власникам електромобілів п'ятивідсоткову знижку, що фактично скасовує оголошене підвищення цін на електромобілі. Однак спочатку виняток обмежується одним роком.

Французька премія за купівлю в її нинішньому вигляді обмежена кінцем 2022 року. Ставки субсидування електромобілів і гібридів, що підключаються, спочатку повинні були бути знижені на рубежі 2021/2022 років, але були продовжені в два етапи до кінця 2022 року. Подальше продовження поки що невідоме, а це означає, що фінансування, ймовірно, зменшиться на 1000 євро з 2023 року. Оскільки PHEV у будь-якому випадку фінансується лише на 1000 євро, ця субсидія має фактично закінчитися. Потім BEV та FCEV фінансуватимуться у розмірі до 5000 євро.

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація