Французький виробник електровелосипедів Pelican представив eTrain. І цю штуковину неможливо ігнорувати, адже це справжній вантажний електровелосипед-поїзд. Цей модульний монстр може оснащуватися двома електропричепами для перевезення до 500 кілограмів вантажу. А обєм вантажного простору цього велопоїзда становить 3000 літрів - це так само як у кузові вантажного Mercedes Vito.
«Локомотив» цього велопоїзда й сам по собі має багажник, який вміщує 300 літрів вантажу вагою до 100 кг. Тобто без своїх причепів це звичайний вантажний електровелосипед, який нічим не виділяється серед інших.
Проте ці інші електровелосипеди не мають можливості збільшення обєму в десять разів або збільшення ваги в пять разів. Використовуючи систему зчіпки Pelican, велосипед eTrain може буксирувати два причепи, кожен з яких може перевезти до 200 кілограмів вантажу обємом до 1500 літрів. Причепи оснащені власним електронним приводом, а система керування Pelican синхронізує прискорення та гальмування, щоб два судна рухалися як одне ціле. І двигун велосипеда, і двигун причепа досягають максимального крутного моменту 111 Нм.
Тож Pelican eTrain може перевозити містом вантаж, для якого знадобився б мікроавтобус, водночас забезпечуючи екологічніше рішення. Оскільки причепи по суті обслуговують свою власну вагу та вантаж, вони не напружують водія, дозволяючи йому крутити педалі так само комфортно, як і без них.
Велосипед і причепи мають індивідуальні акумуляторні батареї зі скромним запасом ходу у 50 км при повному навантаженні. Також тут є екстрене гальмо, яке автоматично спрацьовує, щоб зупинити причіп, якщо він відєднається від велосипеда.
Pelican пропонує eTrain як для продажу, так і для оренди. Останнє є гарною новиною, якщо вам потрібна така штука одноразово, наприклад, для переїзду. Але якщо ви регулярно перевозите обємні вантажі, то придбати такий велопоїзд можна від 4500 євро. Це значно дешевше та екологічніше, ніж Mercedes Vito, але, звичайно, не так практично.