Great Wall Motors вивела на китайський ринок нову спеціальну версію рамного позашляховика Haval H9 Off-Road Edition, створену з чітким фокусом на важке бездоріжжя та автономні подорожі. Модель отримала рекомендовану ціну 257 900 юанів, що еквівалентно приблизно 36 тисячам доларів США, при цьому на старті продажів у Китаї діє обмежена за часом акційна ціна від 232 900 юанів ($30 000). Новинка базується на оновленому Haval H9, але має низку конструктивних і технічних змін, які помітно відрізняють її від звичайних дорожніх версій.
Зовні Haval H9 Off-Road Edition зберігає впізнавані пропорції та масивний силует моделі, однак акценти зроблено значно більш утилітарними. Передня частина отримала грубішу горизонтальну декоративну планку, а фари мають квадратні контури з круглими LED-денними ходовими вогнями всередині, що підкреслює класичний «позашляховий» характер автомобіля. Габаритні розміри становлять 5070 мм у довжину, 1976 мм у ширину та 1960 мм у висоту, а колісна база дорівнює 2850 мм, що дозволяє віднести модель до сегмента середньорозмірних рамних SUV.

Для покращення прохідності інженери Great Wall Motors істотно доопрацювали геометрію кузова. Кліренс збільшено на 11 мм і тепер він становить 235 мм, висота автомобіля зросла на 30 мм, а ширина - на 16 мм у порівнянні зі стандартним дизельним H9. Кут в'їзду підвищено з 31 до 33 градусів, а кут з'їзду сягає 26 градусів, що суттєво покращує можливості машини на пересіченій місцевості. Уже в базовій комплектації встановлені вседорожні AT-шини, орієнтовані на ґрунт, каміння та складні покриття.
Однією з ключових особливостей Off-Road Edition стала паливна система з двома баками загальним об'ємом 131 літр, з яких основний має місткість 78 літрів, а додатковий - 53 літри. Для порівняння, звичайна дизельна версія Haval H9 оснащується лише одним баком на 78 літрів. Завдяки цьому виробник заявляє запас ходу до 1400 кілометрів за китайським циклом CLTC, що робить новинку особливо привабливою для експедицій, подорожей у віддалені регіони та тривалих виїздів без доступу до заправної інфраструктури.

Інтер'єр Haval H9 Off-Road Edition оформлений у чорно-коричневій гамі та загалом повторює архітектуру салону стандартного H9. В оснащення входить цифрова панель приладів діагоналлю 10,25 дюйма та великий центральний дисплей мультимедійної системи на 14,6 дюйма. Передні сидіння мають підігрів і вентиляцію, а електронний комплекс допомоги водієві відповідає рівню L2. Водночас, на відміну від більш «цивільних» версій, Off-Road Edition отримала додаткові позашляхові режими руху, зокрема режими для кам'янистої місцевості та складних маршрутів, але при цьому частину комфортних опцій, таких як круговий огляд або атмосферне підсвічування, було оптимізовано на користь утилітарності.
Під капотом встановлено 2,4-літровий турбодизель, який розвиває 186 кінських сил і 490 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з 9-ступеневою автоматичною коробкою передач і системою повного приводу. Для серйозного бездоріжжя передбачена можливість встановлення блокувань як переднього, так і заднього диференціалів, що істотно розширює потенціал автомобіля поза асфальтом.
