Гібридні моделі Hyundai стануть потужнішими та економічнішими

Гібридні моделі Hyundai стануть потужнішими та економічнішими

21 квітня 2025
0

Компанія Hyundai офіційно представила нову силову установку, яка знаменує собою суттєвий прорив у розвитку гібридних технологій марки та демонструє прагнення бренду до вдосконалення енергоефективності, динаміки й загального комфорту руху. Це нове покоління силових агрегатів орієнтоване на широку гаму моделей Hyundai та KIA, і вже пройшло перше випробування на флагманському кросовері Palisade, відкриваючи перспективу подальшого масштабного впровадження.

Унікальність нової гібридної системи полягає в застосуванні одразу двох тягових електромоторів. Один з них, мотор P1, виконує не лише роль джерела крутного моменту, а й функції стартер-генератора. Він, разом з основним мотором P2, інтегрований у корпус шестиступеневого автоматичного перемикача передач. Такий підхід дозволив досягти кількох ключових переваг: зростання потужності силової установки, підвищення паливної ефективності, а також забезпечення більш плавної роботи трансмісії. За даними виробника, нова система в поєднанні з модернізованим 2,5-літровим турбованим двигуном забезпечує сумарну потужність у 334 кінські сили та максимальний крутний момент 460 Н·м, що на 19% та 9% більше відповідно, ніж у поточної версії 2.5 T-GDi. При цьому витрата пального скорочується майже на 45% завдяки новим принципам енергозбереження.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Hyundai Motor Group | ??????? (@hyundaimotorgroup.official)

Ще одним інженерним рішенням, що дозволило суттєво покращити економічність, стало використання циклу Аткінсона, при якому впускні клапани закриваються із запізненням. Це знижує фактичну компресію при збереженні геометричних параметрів циліндрів, дозволяючи покращити ККД без шкоди для динаміки. У разі поєднання нової установки з меншим двигуном об'ємом 1,6 літра економія буде меншою - приблизно 4%, зате крутний момент зросте з 367 до 380 Н·м, що також є позитивною динамікою.

Hyundai також представила цілий спектр допоміжних технологій, які доповнюють нову гібридну архітектуру. Зокрема, мова йде про електричний повний привід e-AWD, який поєднується з системою контролю тяги e-VMC 2.0. Ця система забезпечує точну регуляцію крутного моменту окремо на передніх і задніх електромоторах, що позитивно впливає як на керованість, так і на безпеку під час активного маневрування або руху слизькими поверхнями.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Hyundai Motor Group | ??????? (@hyundaimotorgroup.official)

Удосконалення торкнулися і керування динамікою кузова: нова система e-Handling 2.0 дозволяє ефективніше пригнічувати крени в поворотах, e-EHA 2.0 забезпечує більш передбачувану реакцію під час екстреного об'їзду перешкод, а e-Ride 2.0 знижує вертикальні коливання кузова на нерівностях, підвищуючи загальний комфорт пасажирів. Іншими словами, Hyundai не просто модернізувала силовий блок, а створила цілісну екосистему активної динаміки та безпеки нового покоління.

Серед побутових інновацій нової гібридної архітектури також варто відзначити режим Stay, який дозволяє живити кліматичну установку й мультимедійну систему від високовольтної батареї навіть при вимкненому двигуні внутрішнього згоряння. Це особливо корисно під час зупинок, очікування пасажирів чи кемпінгу. Система підтримує двосторонню зарядку V2L (Vehicle-to-Load), що дає змогу живити зовнішні прилади безпосередньо з автомобіля, а також оснащена «розумною» рекуперацією, яка автоматично адаптує рівень гальмування залежно від дорожніх умов і стилю водіння.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Hyundai Motor Group | ??????? (@hyundaimotorgroup.official)

На думку аналітиків, поява такої комплексної гібридної системи стане не лише технологічним проривом для Hyundai та KIA, а й дозволить корейському автогіганту зміцнити свої позиції на глобальному ринку, де боротьба за енергоефективність, динаміку й зниження шкідливих викидів стає дедалі гострішою. Очікується, що вже найближчим часом ця силова платформа почне встановлюватися на інші моделі концерну в різних сегментах - від SUV до седанів і навіть мінівенів, адже гнучкість архітектури дозволяє масштабувати її для різних потреб і форматів кузова.

Джерело: Hyundai

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація