Головний дизайнер Mercedes-Benz розкритикував салон свіжого концепту Audi

Головний дизайнер Mercedes-Benz розкритикував салон свіжого концепту Audi

10 вересня 2025
4

На автосалоні в Мюнхені між німецькими автовиробниками розгорілося не лише суперництво за нові технології, а й справжня дискусія навколо дизайну інтер'єрів майбутніх моделей. Приводом стала прем'єра концепт-кара Audi Concept C - родстера з жорстким складаним дахом та електричною силовою установкою. В Audi вирішили зробити ставку на мінімалізм: стримані лінії, відсутність надмірної електроніки і невеликий екран, який мав підкреслити чистоту стилю. Проте такий підхід викликав різку критику з боку головного дизайнера Mercedes-Benz Гордена Вагенера.

За словами Вагенера, інтер'єр Audi Concept C виглядає так, наче його розробили у 1995 році. Він вважає, що для сучасного концепт-кара таке рішення занадто архаїчне й не відповідає очікуванням ринку, який дедалі більше орієнтується на передові технології та інтерактивні рішення. Дизайнер підкреслив, що сам є прихильником «гіпераналогових речей», однак у новому автомобілі відмовлятися від великих дисплеїв - це хибний крок. Маленький екран, на його думку, створює у клієнта відчуття, що він сидить у менш престижному автомобілі.

Він також зауважив, що для нішевого шоу-кара подібне рішення може бути прийнятним, але для серійних моделей такий підхід приречений на провал. Сучасні автомобілі, наголосив Вагенер, повинні залишати баланс між цифровими технологіями та зручністю. З розвитком систем на основі штучного інтелекту та голосових помічників роль голосового управління зростає, але воно має доповнюватися великими екранами, які забезпечують візуальну підтримку, можливість перегляду контенту та створюють відчуття сучасності.

Дісталося й іншим конкурентам. Вагенер висловився і про перший серійний представник сімейства BMW Neue Klasse - електричний iX3. Він розкритикував ідею виведення інформації під лобове скло, наголосивши, що віддалене розташування екрану робить дані дрібними та відволікає водія. Крім того, відсутність можливості керувати таким екраном дотиком змушує додавати ще один сенсорний дисплей, у результаті чого інформація подається на різних рівнях. Це, на думку Вагенера, не є інтуїтивно зрозумілим і ускладнює взаємодію з системою.

Mercedes-Benz натомість демонструє інший підхід. Під час тієї ж виставки компанія показала новий електричний GLC, оснащений рекордним за розмірами дисплеєм - 39,1-дюймовим MBUX Hyperscreen. Такий підхід у Штутгарті вважають оптимальним: великий екран поєднує в собі сучасність, практичність та можливість інтегрувати розширені мультимедійні функції.

Джерело: Top Gear
Фото: Audi

Обговорення новини

3xcool  

Інтер'єр Audi Concept C виглядає так, наче його розробили у 1995 році - саме це й є фішкою і приваблює. Цей інтер'єр буде актуальним і через 10 років, на відміну від 39 екрана, який через 5 років вже буде архаічним. Інтер'єр цього концепту, це щось таке приємне і знайоме але з додаванням тих необхідних функцій (як камера заднього огляду чи інтерфейс для парктроніків), які хоче споживач. І саме цей інтер'єр дійсно виглядає "німецьким".
А зкитайщенний мерседес, вже програє китайським виробникам на домашньому ринку.
Оскільки, раптово, заможні китайці хотіли німецькі авто, а не китайські. Одне діло загравання з вподобаннями місцевого ринку, а інше - втрата своєї ідентичності.

Щодо екрану в Neue Klasse X3, який є панеллю приладів - згоден, особливо в реальності 21 сторіччя, коли всі за комп'ютерами, в лінзах/окулярах і тд. Останнє чого хочеться - напрягатись за кермом, намагаючись зчитати, яка там швидкість. Але в іншому, досить вдалий дизайн

+6ВІДПОВІСТИ  
Asssa  

3xcool, Поддержу Вас, что Х3 крайне удачен во всём. Эти моменты, которых мы дискутируем, являются крайне субъективными. Мерс тоже хорош. Очень чётко разведенные два бренда, две психологии покупателей. Поддержу дизайнера Мерса. В моём авто тоже длинный экран. Он наххххннн ваще не нужен. Ащщще! Но с точки зрения людей, которые садятся в авто.....Это реально обавлет крутизны. Это же эффект и у Айфона. Люди используют 10 процентов его возможностней....Но обладание потенциалом дорого стоит. Кстати, это и про Эмки, Брабусы, АМГ, супер и гипрекары. Но дизайнр Мерса выстпил в непринятом ключе и, уверен, классно сработал на привлечение клиентов. Нормуль. Цены только не совсем понятны))

+1-1ВІДПОВІСТИ  
O167  

3xcool, Німецького там тільки сенсорні кнопки китайського виробництва.© Проте, час та збут покаже...

+1ВІДПОВІСТИ  
Александр Чабаненко  

Замість критики, краще б взяли приклад із Audi та BMW, і встановлювали V8 замість рядної четвірки у amg

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація