Хто з іменитих автовиробників найбільше інвестує в електромобілі?

Хто з іменитих автовиробників найбільше інвестує в електромобілі?

03 серпня 2022
0

Напруження в перегонах електромобілів зростає. Продажі електромобілів у США досягли нового рекорду в першому кварталі, і найближчим часом темпи зростання не сповільняться. Традиційні автовиробники витрачають мільярди, щоб наздогнати лідера електромобілів Tesla. Які «застарілі» автовиробники найбільше витрачають на електромобілі?

Традиційні автовиробники намагаються використати різні тактики, щоб максимізувати свою частку на ринку електромобілів. Багато хто перетворює улюблені моделі споживачів на електричні.

Наприклад, Ford досяг успіху зі своїми ранніми моделями електромобілів, Mustang Mach-E, Ford F-150 Lightning та E-Transit; інші автовиробники, такі як Toyota, планують отримати вигоду з іміджу свого бренду в галузі безпеки та ефективності. Компанія планує розширити свою присутність на ринку електромобілів у США, випустивши електричний позашляховик Toyota bZ4x, який з'явиться наприкінці цього року.

Але всіх їх поєднує одне - витрати. «Застарілі» автовиробники вкладають кошти, щоб наздогнати Tesla, яка, як і раніше, претендує на майже 70% частки ринку електромобілів у США. Ось коротко.

У 2022 році Ford розраховує витратити на електромобілі 5 мільярдів доларів. Крім того, компанія планує інвестувати 50 мільярдів доларів до 2026 року у капітальні витрати (CAPEX), прямі інвестиції та витрати.

General Motors (GM) заявляє, що до 2025 року витратить 35 мільярдів доларів на електромобілі та акумуляторні технології. Тим часом, GM та LG використовують кредит Міністерства енергетики США на суму 2,5 мільярда доларів для будівництва трьох заводів із виробництва акумуляторів у США.

Toyota оголосила, що витратить 8 трильйонів ієн (близько 70 мільярдів доларів), щоб досягти своєї мети досягти 3,5 мільйона електромобілів до 2030 року.

Протягом наступних п'яти років Volkswagen витратить близько 73 мільярдів євро (близько 73 мільярдів доларів) на електрифікацію та цифрові технології. Досі старий автовиробник спостерігає високий попит на електромобілі, оскільки світові поставки зросли на 27% у першій половині 2022 року.

Нарешті, інші автовиробники, такі як Nissan, намагаються надолужити втрачене після того, як одним із перших випустили електромобіль Nissan Leaf.

Джерело: UA-electro

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація