Hyundai і KIA спільно подали патент на систему очищення зовнішніх датчиків транспортних засобів, таких як LiDAR. Однією з її головних інновацій є використання дощової води. Винахід був поданий до Бюро патентів і торгових марок США.
Датчики LiDAR насамперед відомі своєю підвищеною точністю порівняно з більш простими системами. Однак, при потраплянні води, чи невеликої кількості бруду на сенсор вони повністю перестають працювати, ретранслюючи некоректні дані.
Установка очищення датчиків включає блок збору дощової води, яка стікає по лобовому склі, насос для подачі зібраної дощової води та блок охолодження повітряного компресора.
Оскільки дощова вода охолоджує повітряний компресор у Hyundai, конструкція позбавлена потреби в окремому резервуарі для охолодження. Використовуючи цю дощову воду, пристрій для очищення поблизу датчика подає рідину, або повітря для очищення датчика. Блок збору дощової води встановлюється під капотом.
На відміну від камер, датчики LiDAR можуть виявляти небезпеку на відстані понад 1000 метрів, даючи автомобілю, або водієві набагато більше часу для маневру. Як і з будь-якою запатентованою технологією, про її успіх можна буде говорити лише тоді, якщо вона буде запущена у виробництво.