Hyundai і KIA побоюються, що китайський DeepSeek вкраде їхні дані. Співробітникам цих двох компаній, а також інших підрозділів, що входять до групи Hyundai Motor, заборонили користуватися мовною моделлю з Китаю, яка набирає популярності. Причому обмеження поширюється не тільки на штаб-квартири марок у Південній Кореї, а й на закордонні офіси Hyundai, KIA та їхніх дочірніх структур і філій, уточнює корейський Etnews.com.
DeepSeek - це китайська нейромережа, що конкурує з ChatGPT. На відміну від інших мовних моделей, представлених на ринку, DeepSeek надає користувачеві безоплатний доступ практично без обмежень за кількістю і тематикою запитів. Нейромережа пише тексти, аналізує документи, програмує і робить багато іншого без необхідності оформляти платну підписку.
Hyundai Motor Group вважає, що DeepSeek може стати причиною витоку конфіденційної корпоративної інформації, а тому вводить єдиний підхід до захисту даних. Це сталося на тлі різкого зростання популярності DeepSeek і подальших новин про те, що китайський розробник публікує дані в незашифрованому вигляді. Дослідники з Wiz Research виявили відкриту базу даних із понад мільйоном записів, що містять конфіденційну інформацію користувачів DeepSeek.
А ось китайські автовиробники, навпаки, не бояться DeepSeek і навіть планують впровадити його у свої автомобілі. З такою заявою раніше виступив Dongfeng Motor. Мобільний додаток з'явиться в моделях Mengshi (M-Hero), Yipai (eп), Fengshen (Aeolus) і Nano (Nammi).
У січні DeepSeek у новій версії R посів перше місце за завантаженням у низці країн, чим спровокував зниження індексів американських IT-компаній. Наприклад, акції Nvidia за день впали на 17 відсотків.