Компанія Hyundai оголосила, що з 2024 року продаватиме свої автомобілі на Amazon. Таким чином, південнокорейська марка стане першим автомобільним брендом, представленим на цьому торговому майданчику. Це нововведення покликане полегшити процес покупки автомобіля, який клієнту можуть доставити додому або до найближчого дилерського центру.
Продавати автомобілі на Amazon у США буде не виробник, а дилери. Тобто, це не буде продаж безпосередньо споживачеві.
На сайті Hyundai USA вже є власний інструмент для покупок, який дозволяє переглядати асортимент автомобілів бренду в радіусі до 400 км. Пошук здійснюється за кольорами та комплектаціями. Але за детальнішою інформацією потенційному покупцю доводиться звертатися до дилера.
Якщо партнерство з Amazon виключить взаємодію дилера з продавцями, це стане плюсом для багатьох людей, які втомилися від тиску дилерів. Окрім організації продажів на Amazon, Hyundai у 2025 році почне інтегрувати власного помічника Alexa від Amazon у свої автомобілі. Чи дозволить це купувати автомобілі бренду за допомогою Amazon Alexa, не уточнюється.