Hyundai є одним із автовиробників, які активно інвестують в електрифікацію. Однак, як і деякі інші компанії, корейський бренд тепер приділяє більше уваги гібридним автомобілям, особливо розширенню їх асортименту в США. Причина цього полягає у зниженні глобального попиту на електромобілі та політичній невизначеності в США, яка може вплинути на діяльність автовиробників у цій країні.
У своєму останньому звіті Hyundai повідомила про зростання продажів моделей Elantra Hybrid, Tucson Hybrid та Santa Fe Hybrid у першій половині 2024 року. Продаж електромобілів Hyundai також збільшився, але з деякими застереженнями.
Загалом, позитивні результати продажів компанії можна пояснити високим попитом на кросовери та гібридні автомобілі, що автовиробник і має намір використати у своїх інтересах.
З наближенням президентських виборів у США автовиробники стикаються з невизначеністю. Чинний уряд посилив вимоги до викидів, і кілька штатів уже оголосили про повну заборону на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до кінця десятиліття, що змушує автовиробників орієнтуватися на електромобілі.
Водночас колишній президент Дональд Трамп, який знову балотується на пост, дотримується іншої думки щодо цього питання. Він відкрито підтримує китайських автовиробників в Америці і критично ставиться до Закону про зниження інфляції (IRA) президента Байдена, обіцяючи скасувати його в перший день свого нового терміну, якщо буде обраний.
У відповідь на це головний фінансовий директор Hyundai Лі Син Джо заявив, що компанія уважно стежить за можливостями розширення лінійки гібридних автомобілів в очікуванні можливих змін у поточному законодавстві в США.
Зараз лінійка гібридних автомобілів Hyundai у США складається з п'яти моделей. Крім Elantra Hybrid, Tucson Hybrid і Santa Fe Hybrid, існують плагін-гібридні версії Tucson і Santa Fe. Моделі Kona, Sonata, Palisade та Santa Cruz поки що не мають гібридних версій. Зазначається, що Palisade, ймовірно, отримає гібридну силову установку наступного року.
Таким чином, Hyundai продовжує адаптуватися до умов ринку і політичної ситуації, що змінюються, прагнучи задовольнити зростаючий попит на гібридні автомобілі та забезпечити собі стійке майбутнє в автомобільній індустрії.