Hyundai Motor Group планує зосередитись на збільшенні своєї частки на індійському ринку електромобілів. Мета компанії - автовиробник номер два в країні. Наразі південнокорейська група продає в Індії лише дві моделі: Hyundai Kona EV та Ioniq 5. До 2023 року до них приєднаються п'ять нових електричних кросоверів. Вони будуть схожі на Exter, випущений у липні минулого року. У 2022 році Hyundai Motor Group продала в Індії 48 105 електромобілів. До 2030 року продажі мають збільшитись до семизначного числа.
Також Hyundai має намір збільшити кількість зарядних станцій, що їй належать, до 439 одиниць. Інвестиції в розвиток інфраструктури складуть 2,45 млрд доларів.
Зміцнити свої позиції в Індії планує й KIA. Сьогодні вона займає 6,7% місцевого ринку та володіє 300 дилерськими центрами. До кінця десятиліття частка марки має збільшитись до 10%, а торговельна мережа більш ніж удвічі.
Очікується, що всі єлектромобілі для індійського ринку виготовлятимуть на території країни. Великі плани на Індію й у американської Tesla. Імовірно, саме з нею й доведеться конкурувати південнокорейській Групі.