Компанія Hyundai представила оновлений мінівен Staria 2026 модельного року, провівши глибший, ніж може здатися на перший погляд, рестайлінг. Хоча загальна футуристична стилістика моделі залишилася впізнаваною і радикальних змін у дизайні не відбулося, корейський виробник зосередився на доопрацюванні деталей, технологічному наповненні, оздобленні салону та підвищенні загального комфорту руху. Для моделі, яка дебютувала ще у 2021 році і вже підходить до середини свого життєвого циклу, такі зміни мають ключове значення для збереження актуальності на швидкозмінному ринку.
Зовні оновлена Hyundai Staria майже не відрізняється від попередника для непідготовленого ока, однак при детальному порівнянні відмінності стають очевидними. Передню частину тепер формує безперервна світлодіодна смуга на всю ширину, яка виглядає більш цілісно, а інтеграція нижніх фар стала акуратнішою. Змінився і візерунок повітрозабірників системи охолодження. У версії Lounge решітка радіатора отримала інший малюнок з хромованими акцентами і тепер візуально відокремлена від нижньої частини бампера, що додає мінівену більш преміального вигляду. До палітри кольорів додали новий відтінок Classy Blue Pearl, а для комплектації Lounge також став доступний насичений Galaxy Maroon Pearl, розширюючи можливості індивідуалізації.

Основні зміни зосереджені в салоні, де Hyundai зробила ставку на сучасні цифрові рішення та покращену ергономіку. Центральний дисплей мультимедійної системи та цифрова панель приладів збільшилися з 10,25 до 12,3 дюйма. Обидва екрани працюють на новому програмному забезпеченні Hyundai з підтримкою оновлень «по повітрю», що дозволяє підтримувати актуальність функцій без відвідування сервісного центру. Передня панель отримала оновлені вентиляційні отвори кліматичної системи, нові лотки для дрібних речей і перероблену центральну консоль, на якій з'явилося більше фізичних кнопок та перемикачів замість сенсорних елементів. Це рішення має підвищити зручність користування під час руху і зменшити відволікання водія.
Окрему увагу приділили деталям, що безпосередньо впливають на повсякденний комфорт. Кермо отримало оновлений дизайн, а в комплектації Lounge електронний селектор трансмісії перенесли на окрему рульову колонку. Поруч із водійським сидінням з'явилася допоміжна ручка, яка полегшує посадку і висадку, що особливо актуально з огляду на високу посадку Staria. У версіях Lounge також оновили оздоблення сидінь, розширили вибір кольорів інтер'єру і додали більше систем активної допомоги водієві до стандартного оснащення.

Як і раніше, Staria залишається однією з найбільш універсальних моделей у своєму класі. Вона доступна у широкому діапазоні конфігурацій салону - від двомісних комерційних варіантів до одинадцятимісних версій з чотирма рядами сидінь, що дозволяє використовувати автомобіль як сімейний мінівен, корпоративний шатл або транспорт для VIP-перевезень.
Hyundai також серйозно попрацювала над ходовою частиною. Оновлена підвіска разом із новими втулками підрамника забезпечує м'якшу та більш зібрану поведінку на дорозі. У версії Lounge застосовані гідровтулки, які краще гасять вібрації та нерівності покриття. Додатково покращена шумоізоляція по всьому кузову, що знижує рівень сторонніх шумів у салоні та робить тривалі поїздки комфортнішими.

Лінійка силових агрегатів залишилася без змін. Базовим варіантом є атмосферний 3,5-літровий бензиновий V6 потужністю 237 к.с., який, залежно від ринку, може працювати також на LPG. Альтернативою виступає самозарядна гібридна установка на базі 1,6-літрового турбомотора та електродвигуна із сумарною віддачею 242 к.с. Повністю електрична версія Staria поки що не представлена офіційно, хоча її поява вже підтверджувалася раніше, і прототипи такої модифікації неодноразово помічали під час дорожніх випробувань.
Оновлена Hyundai Staria 2026 модельного року вже доступна для замовлення на домашньому ринку в Південній Кореї. Ціни стартують приблизно з 32,59 млн вон, що еквівалентно близько 22 тисячам доларів США, і сягають 48,76 млн вон, або близько 33 тисяч доларів, у вищих комплектаціях. Очікується, що згодом модель вийде і на інші ринки, зберігаючи свою роль одного з найбільш технологічних і нестандартних мінівенів у глобальній лінійці Hyundai.
