Mahindra і Tata Motors у приватному порядку вимагали від індійських чиновників не знижувати 100% податки на імпорт електромобілів і захистити вітчизняні фірми та їхніх іноземних інвесторів, оскільки уряд переглядає плани виходу Tesla на ринок. Про це пише Reuters.
Відповідаючи на запитання про вихід Tesla на ринок і заплановану політику Нью-Делі щодо зниження податків на імпорт, керуючий директор Mahindra Аніш Шах сказав, що його компанія звернулася до індійських чиновників із заявою про те, що світових виробників електромобілів потрібно підштовхнути до інвестування в Індію.
Торік в Індії було продано 4 млн автомобілів, і лише 82 000 з них були електромобілями, але сегмент, що зароджується, показав зростання продажів на 115% проти попереднього року.
Mahindra залучила приблизно $400 млн від сингапурської Temasek і British International Investment, тоді як приватна інвестиційна компанія TPG і державний холдинг Абу-Дабі ADQ інвестували $1 млрд у 2021 році в Tata.
Аніш Шах сказав, що Mahindra планує вивести свій підрозділ із виробництва електромобілів на біржу, але не раніше 2029 року.
Tesla запропонувала створити індійський завод, але також вимагала знизити податки на імпорт електромобілів. За повідомленням Reuters, Індія працює над новою політикою, щоб знизити податки на імпорт електромобілів до 15% для компаній, які беруть на себе зобов'язання щодо певного місцевого виробництва.
Але це занепокоїло індійську промисловість: джерела повідомляють, що вихід Tesla на ринок може поставити під загрозу майбутнє залучення коштів індійськими компаніями, що виробляють електромобілі, оскільки їм потрібен стабільний і сприятливий режим оподаткування імпорту.