Щорічний рейтинг знакових американських брендів, що складається Brand Keys, виявив торгові марки, які, на думку споживачів, максимально втілюють поняття «патріотизм» в американському розумінні слова. До патріотичних брендів за підсумками проведеного в 2021 році дослідження увійшли глобальні компанії, серед яких знайшлося місце і автовиробникам. Причому саме автомобільна компанія - одна й та сама! - уже майже два десятки років очолює такий рейтинг.
Для американців втіленням патріотизму серед торгових марок вже 19 років поспіль є автомобільна марка Jeep, яка, на думку респондентів, максимально точно ілюструє патріотизм. Опитування проводилося серед 5804 осіб віком від 16 до 65 років, збалансованих за статтю та політичною належністю, у дев'яти регіонах США.
Крім Jeep до патріотичних автомобільних марок увійшли Ford (на третьому місці рейтингу) і Tesla, яка посіла 30-ю позицію. Обидва бренди раніше вже опинялися у списку, проте якщо у 2020 році Ford знаходився на три місця нижче, то Tesla взагалі не потрапила до торішнього рейтингу.
Крім того, на думку жителів США, непогано відображає поняття «патріотизм» і марка Harley-Davidson, яка випускає відомі у всьому світі мотоцикли. Як підкреслив президент нью-йоркської консалтингової компанії Brand Keys Роберт Пасікофф, у наші дні конкуренцію між торговими марками ускладнили наслідки пандемії коронавірусу та мінливі соціально-політичні умови, які різко змінили життя споживачів, поряд з їх визначенням «патріотизму» щодо брендів.